t_essa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel internet na overstap andere provider?

Ik heb al een aantal weken geen internet en inmiddels is er een case uitgezet om te kijken of jullie het kunnen oplossen. Dit zou ongeveer 5 werkdagen duren, vandaag zitten we op werkdag 10. Aangezien ik meer dan € 60,00 per maand betaal voor mijn abonnement wordt het nu wel heel vervelend en ben ik het zat. Er is inmiddels wel bekend dat het met mijn telefoonnummer te maken heeft.
Nu wil ik overstappen naar een andere provider, maar ik vraag me af of ik dan niet dezelfde problemen heb aangezien het probleem bij mijn telefoonnummer ligt.
Ik snap natuurlijk wel dat jullie ook je best doen en hard werken aan een oplossing, dus no hard feelings 🙂
4 Reacties 4
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

t_essa, ik begrijp dat dit niet prettig is. Ik kan helaas geen garanties geven dat het na een overstap wel zal werken, dat ligt aan de oorzaak van het probleem. Hopelijk is het inmiddels en anders alsnog snel opgelost.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Geen reacties meer. Dit kunnen we via het Forum niet opvolgen. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone