Ingrid71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onjuiste factuur in my Vodafone, incasso correct

Hallo, ik heb in april bij verlenging van abonnement een foute factuur ontvangen. Deze is gecorrigeerd maar de oude factuur staat in mijn Vodafone en ik heb de juiste factuur die past bij de (juiste) incasso nu nodig voor mijn belastingaa.gifte. Kunnen jullie deze vandaag mailen? Factuurnummer is 314977890774.
7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ingrid71, welkom op het Vodafone Forum! De oude factuur wordt niet aangepast. Wel ontvang je een zogenaamde crediteringsfactuur of creditnota genoemd. Deze vind je ook terug via je My Vodafone.
Ingrid71
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,

Beetje jammer dit.. eerst duurt het een week voordat ik antwoord krijg en dan is het antwoord ook nog fout. Er staat geen creditnota in my Vodafone, de incasso is correct en verwijst naar de factuur in my Vodafone die dus niet correct is. Incasso en factuur moeten matchen anders krijg ik mijn administratie niet rond. Graag ontvang ik dus de juiste factuur..

Groet, Ingrid

razende

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Meneer UNING, Hierbij reageer ik op uw email van 22 juni 2017. U vraagt om de inhoudelijke gegevens van het dataverkeer in Spanje en vindt onze klantenservice niet toereikend. Ik vind dit spijtig om te lezen,​ maar Vodafone beschikt helaas niet over de inhoudelijke datagegevens conform onze Wet op de Privacy. Net zo min als we de inhoud van gesprekken en verstuurde tekstberichten kunnen inzien,​ kunnen we ook geen dataverkeer inzien. U kunt de gegevens over het door u verbruikte dataverkeer wel zelf in uw eigen toestel bekijken. Ik heb nog wel het dataverbruik in mei 2017 in Spanje gecontroleerd. Uit deze controle blijkt dat al het dataverkeer is geregistreerd met uw mobiele nummer,​ in combinatie met de gekoppelde simkaart en uw unieke toestelcode. De registratie en kosten zijn daarmee ook correct in rekening gebracht. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u voor nu nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Ingrid71

Via het forum kun je helaas sowieso geen factuur opvragen. Wij hebben geen inzage in de gegevens die hiervoor nodig zijn. Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice via 1201.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic