Late reactie, maar ik denk toch hier nog wat nuttigs aan toe te kunnen voegen....
Pieter J wrote:
Ik heb een ongevraagd abonnement gekregen eerst van Phone Medic (24 augustus) daarna van Vplaynow (14 september) beide voor € 5 per week. In de Ziggo winkel geven ze aan dat ik wel op een knopje zal hebben gedrukt, wat zeker niet het geval is, maar ze niet willen geloven.
In tegenstelling tot wat hierboven is gezegd zou ik eerst eens contact opnemen met zowel Phone Medic en Vplaynow. De eerste club heeft
hier een contact formulier, de tweede lijkt een erotisch getinte site te zijn (als ik de goeie heb uiteraard) dus daar kan ik beter niet naar linken.
Het probleem, zoals ik dat zie, is dat je via hun het abonnement kennelijk hebt afgesloten. Dat maakt hun de tussenpersoon / wederverkoper en dat betekent dat zij je eerste aanspreekpunt zijn.
Hoe lang is dit geleden? Wettelijk heb je 14 dagen de tijd om een online aankoop of bestelling te annuleren, dus als dit nog niet zolang geleden heeft gespeeld zou ik je aanraden om je hierop te focussen.
Maar nogmaals: neem eerst contact met deze partijen op, zij zijn degene die je kennelijk dit hebben aangesmeerd dus zij zijn automatisch dan ook je eerste aanspreekpunt.