jminke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ongevraagd Payinfo abonnement

Ik heb twee weken ongevraagd een abonnement gehad van phonegame. (Payinfo). Hier heb ik mij nooit voor aangemeld, maar er zijn wel kosten in rekening gebracht (2 x € 7,50).
Kunnen jullie deze onterecht in rekening gebrachte kosten terugdraaien?

Helaas werkt het verzoekformulier niet dus vandaar via deze weg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jminke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon,

Ik heb een klacht ingediend en ik krijg coulance halve kosten vergoed.
Wel werd erbij vermeld dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het aangaan van het abonnement. Dat begrijp ik wel, maar ik ken mezelf wel een beetje en ik ben altijd heel voorzichtig met dat soort dingen. Daarnaast had er ook een bevestiging van start abonnement moeten zijn die zeker op had gevallen. Al met al vind ik dat Payinfo nog steeds tricky dat mensen ongevraagde abonnementen "aansmeert".

Bekijk in context

14 Reacties 14
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi jminke,

Wat balen dat je ongewild een abonnement hebt gehad bij Phonegame.
Helaas kunnen wij deze kosten niet terugdraaien. Heb je je wel direct afgemeld via Payinfo?
rienkjkamer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben me helemaal niet bewust van het 'feit' dat ik een abonnement ben aangegaan. Ik weet van niks, kwam er bij toeval achter in het buitenland, omdat ik mijn tegoed wilde bekijken. Ik wil dus graag mijn geld terug. En als dat niet kan, dan graag bewijs dat ik ergens voor gekozen heb.
rienkjkamer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat overigens als provider mGage. Aankoop op 5 juni. Toen was ik op vakantie in Griekenland....
jminke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja, ik heb me wel gelijk afgemeld.
Maar ik wil graag wel graag een bewijs zien dat ik me heb op een of andere manier heb aangemeld. Zonder dit bewijs ben ik die 2 x € 7,50 natuurlijk nooit verschuldigd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
rienkjkamer en jminke, via onze website is het in ieder geval mogelijk om een klacht in te dienen zodat het kan worden nagekeken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi rienkjkamer en jminke,

Hebben jullie een klacht ingediend? Wat is de status?
jminke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon,

Ik heb een klacht ingediend en ik krijg coulance halve kosten vergoed.
Wel werd erbij vermeld dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het aangaan van het abonnement. Dat begrijp ik wel, maar ik ken mezelf wel een beetje en ik ben altijd heel voorzichtig met dat soort dingen. Daarnaast had er ook een bevestiging van start abonnement moeten zijn die zeker op had gevallen. Al met al vind ik dat Payinfo nog steeds tricky dat mensen ongevraagde abonnementen "aansmeert".
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
jminke, de verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de gebruiker. Desondanks kan kunnen we ons goed voorstellen dat dit onbewust kan gebeuren. In ieder geval fijn om te lezen dat onze collega's je (gedeeltelijk) zijn tegemoetgekomen. Bedankt voor de update!
Kymorep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou das mooi. Ik zat op schiphol op weg naar vakantie en krijg ook zo een bericht van phonegame. Nu op Bali krijg ik de 2e. Ik heb mij nergens voor aangemeld en via payinfo vind ik niets. Ik wil het heel duidelijk stellen moderator. Ik heb 3 abonnementen bik jullie lopen en indien ik dit op mijn rekening zie dan is het by by. Kies maar, jullie down zelf veel te weinig om dit soort partijen te boycotten. Niet aangemeld en je niet kunnen afmelden omdat het bij payinfo niet staat.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Kymorep,

Zoals mijn collega aangaf, zijn wij niet verantwoordelijk voor dit soort SMS-diensten.
Je geeft aan dat je niets kunt vinden op Payinfo.nl. Ik wil je vragen om even contact op te nemen met de klantenservice via Facebook of Twitter, zodat mijn collega's met je mee kijken.
Daarnaast zou ook jij via onze website een klacht kunnen indienen.
Kymorep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit nu op Bali dus is lastig. Jullie zeggen wel niet verantwoordelijk te zijn. De berichtjes komen van Vodafone. Nogmaals ik heb aangegeven bij betalen is het opzeggen van 3 abonnementen.
Kymorep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit nu op Bali dus is lastig. Jullie zeggen wel niet verantwoordelijk te zijn. De berichtjes komen van Vodafone. Nogmaals ik heb aangegeven bij betalen is het opzeggen van 3 abonnementen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kymorep, je stuurt ons nu ook berichten op het Forum, dus het formulier invullen op onze website zal dan ook geen probleem moeten zijn. Dan wordt het verder onderzocht. Aangezien we het via het Forum niet verder kunnen oppakken zal dit topic nu worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic