Eerder had ik dit topic gestart en gesloten: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/OneNumber-geeft-foutmelding-06-nummer-niet-gekoppeld/m-p/22...
Echter zie ik nu dat wij volgens mij wel degelijk kleinzakelijk zijn op basis van dit forumbericht: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/OneNumber-activatie-geeft-melding-Geen-06-nummer-gevonden/t...
Ons portaal ziet er namelijk precies zo uit als het 2e kleinzakelijk screenshot:
Nu is het wel zo dat we veel nummers hebben gekregen door de jaren heen, maar dus nog steeds kleinzakelijk is. Zou het daarom kunnen zijn dat er alsnog iets goed gezet moet worden in onze account om het mogelijk te maken? ALs ik onze beheerderslogin gebruik, moet ik namelijk eerst 1 van de 3 klantnummers kiezen. Dit wordt gemeld:
Alleen het derde klantnummer bevat 'iets'. De rest geeft een melding dat er iets niet goed ging. Dus mogelijk moet er iets samengevoegd worden? Mogelijk dat ik inlog met onze account en die activatie-dinges dan terecht komt in klantnummer-1, waar ook echt geen nummers inzitten. Die zitten namelijk in de derde...