Ik heb mijn abonnement en van mijn zoon verlengt en daarbij voor een nieuw toestel gekozen, de pixel 9. Ik zou bij deze keuze mijn oude GSM kunnen inleveren met een bonus van 150 Euro. Likewize regelt deze actie.
Ik had eerst een promotiecode gekregen van 50 euro. Daarop heb ik vorige week gebeld met Likewize om aan te geven dat dit niet klopt, Likewize ging dit uitzoeken en zou erop terug komen bij mij. Die zelfde avond kreeg ik een mail met de excuses en dat de promotiecode van 150 euro toegekend was en dat deze zo snel mogelijk gebruikt moest worden. Door ziekte en een drukke week wilde ik afgelopen zaterdag de code gebruiken, maar bij het verzenden van alle data springt de website van Likewize naar een Server Error in Application page.
Ik heb meteen een mail gestuurd naar Likewize met hoe we dit kunnen regelen zodat ik de promotiecode kon gebruiken. Ik kreeg onderstaande mail van hun.
Beste Franceska Maduro,
Bedankt voor u email.
Wij begrijpen dat dit een teleurstellen nieuws kan zijn.
Maar we kunnen u geen nieuw promotiecode verstrekken als wij kunnen dat niet doen. Alleen Vodafone kan dat, alle promotiecode komen van Vodafone.
Als u denkt dat u in aanmerking komt, neem a.u.b contact op met de ondersteuning van Vodafone.
Indien u verder nog vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Bai
LikeWize Trade-In Support
Dit is toch geen oplossing? Mijn zoon had op die extra inruilwaarde van 150 euro gerekend zodat hij mij kan terug betalen omdat ik zijn telefoon betaald heb.
Hoe gaat Vodafone hier mee om? Of kunnen jullie iets regelen zodat wij toch die 150 euro bonus kunnen krijgen
groetjes Franceska Maduro