Hier nog een trotse bezitter van een nieuwe Apple Watch 10 Natural Titanium Cellular Wifi 4G (46 mm).
Bestelt via Nederlandse Apple Store, dus ik neem aan een Europees model. Hoe check ik dat?
Hier hetzelfde probleem. Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.
Zojuist gedaan (telefonisch). Vriendelijke dame aan de lijn, maar kon het ook niet voor mij oplossen. Case aangemaakt en advies gekregen om hier een melding te maken.
Alle instellingen bij vodafone zouden goed moeten staan. Dat idee heb ik ook over de watch icm iPhone. Twee weken terug het Mobiele Netwerk geactiveerd op de series 10 van mijn vrouw. Maar op mijn watch is die optie dus niet beschikbaar/greyed out.
iPhone 15 Pro met IOS 18.0.1 + watchOS-versie: 11.0.1 (22R361). Geen Beta release.
Gisteren geprobeerd te activeren. Vandaag geprobeerd te activeren. Watch gereset. Opnieuw gekoppeld. iPhone herstart.
Mobiele netwerk instellingen op de iPhone vergeleken met vrouw. Zelfde instellingen (Aanbieder: vf nl 59.0).
Mobiel datanetwerk instellingen opnieuw ingesteld. Geen effect.
Op de watch zie ik geen: ICCID: Geen simkaart.
Ik neem aan dat die moet verschijnen zodra mobiele netwerk geactiveerd wordt.
@Cecilia Hoop dat er snel een oplossing komt.