Hallo,
Gisteren heb ik Marc- & Serkan al een bericht verzonden met de vraag of iemand hier nu wel of geen Vodafone medewerker is (of Moderator). Volgens Marc- was dit niet te zien en kon die persoon best wel eens iemand van Vodafone zijn. Voor mijn duidelijkheid en misschien voor jullie ook dan graag mijn mening over het volgende:
Is het niet handiger om dan de Moderatoren, net zoals bij Ziggo, Marc-_Vodafone te noemen?
Dan grijp je als klant nooit mis en weet je dat dit zeker een moderator is. Voor personeel, die het leuk vind om hier online te komen zouden er ook regels moeten zijn over het melden van informatie. Want het geeft nu wel een verwarring.
Want nu zegt bv een Kees: Ik zal mijn collega's eens vragen of die er naar willen kijken.
Maar a) hier is niemand die het gaat uitzoeken, want dat is de regel van Vodafone Community (mits jullie dit aanpassen) en b) kan iedereen wel zeggen dat die een collega gaat vragen. Sterker nog, mensen denken dat ik werk bij Vodafone terwijl dat niet het geval is. Dat is echt heel erg verwarrend op dit moment. Misschien anders de naam van het beestje aanpassen? Ik ben een Super Expert en dat je er dan Vodafone_Guru van maakt of zo, voor de mensen die werken bij Vodafone en graag hier mee willen helpen met klanten.
Uiteraard blijft het dan nog lastig als iemand zegt even te gaan informeren bij zijn of haar collega's. Geloof me, daar maak je het voor de klant hier echt niet duidelijker op. Maar zo zie ik dit als klanten bezoeker, als jullie daar een hele andere mening over hebben, uiteraard prima!
Maar dit gewoon ter info, kijk maar wat jullie er mee doen 🙂