Hoi
kat0108 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend. Ik begrijp heel goed dat je de community opzoekt om hier je verhaal te doen en hopen dat iemand van Vodafone mee kijkt om je verder te helpen. Dit is een klanten helpt klanten community en daarom zijn er hier geen medewerkers van Vodafone "actie" online bezig. Er is wel een moderator, dat is
Steven, en die zou misschien eens voor je kunnen kijken wat er nu allemaal aan de hand is en of het nu allemaal wel goed verloopt. Zeg niet dat die het kan versnellen, maar hij kan wel in het systeem van Vodafone kijken.
Anders zou je nog contact met Vodafone op kunnen nemen via
Facebook of
Twitter. Maar gezien je al een lange tijd bezig bent en ze al hebben laten weten dat het 5 tot 10 dagen kan duren, denk ik dat die ook niet zoveel meer kunnen doen. Maar je kunt het altijd via een privé berichtje proberen
🙂Wel jammer hoor, want wat je zegt, je bent al zo lang klant en dan gebeurd er dit. Zou voor zo'n bedrijf als Vodafone eigenlijk niet moeten kunnen. Al hoewel ik zelf altijd denk, waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden en systemen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is. Dat iets heel lang moet duren terwijl we toch computers hebben die het zo kunnen oplossen, zou je dan denken.
Maar goed, wel heel goed dat je hier je verhaal hebt geplaatst. Zo ie zo om het van je af te schrijven en om toch even duidelijk te maken dat dit eigenlijk niet Vodafone waardig is en dat het het liefst sneller opgelost kan worden. Succes en hou ons hier op de community op de hoogte.