Ralf356

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omgeving Maastricht

Hallo,
 
Ik heb zeer slecht bereik in de regio Maastricht. Althans mijn Iphone geeft aan dat ik 3 of vier streepjes bereik heb, maar toch wordt er geen verbinding tot stand gebracht. Iemand een idee?
 
Grt
Ralf
6 Reacties 6
Ralf356
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog even een aanvulling. Als ik de telefoon open... zit er vol beriek... begin ik te bellen valt alles weg. Lijkt mij toch een vreemde zaak.
 
Ik heb een ipohone 4s
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ralf356 schreef:
Nog even een aanvulling. Als ik de telefoon open... zit er vol beriek... begin ik te bellen valt alles weg. Lijkt mij toch een vreemde zaak.

Ik heb een ipohone 4s
Hi Ralf,

Een regio is een breed gebied.. 😉 Kun je iets specifieker zijn? Op welke postcode merk je dit vooral?
critigirl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo, ik woon in het grensgebied van maastricht/belgië, en heb heel vaak geen bereik, kan dan alleen maar noodoproepen doen, dus niet bellen of gebeld worden, wordt er crazy van, ligt dit aan vodafone? wil binnenkort een abonnement verlengen, maar is dat wel verstandig, kan hem heel vaak niet gebruiken!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @critigirl ,

Allereerst welkom op het forum.

Dit ligt waarschijnlijk aan je locatie. Het kan zijn dat er op jouw locatie geen optimale dekking is.
Maak je gebruik van het 3G of 2G netwerk? Je kunt eens proberen je toestel op alléén 2G (GPRS/GSM) in te stellen. Dit helpt namelijk vaak als je geen stabiele dekking ervaart.

Je kunt daarnaast de dekking op jouw locatie verbeteren door gebruik te maken van SignaalPlus. Hiermee kun je de dekking op een specifieke locatie versterken. Zie voor meer informatie SignaalPlus.nl.
critigirl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo serkan,
volgens vodafone woon ik bij een zendmast, maar ik heb het niet alleen thuis, maar op verschillende plekken, valt hij ineens weg en schakelt zich uit, of kan alleen nood oproepen doen.
ik heb hem van 3G naar 2G gezet, zal het uitproberen !
bedankt voor je reactie , gr, critigirl
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
In dat geval zou je bereik goed moeten zijn. Aangezien je dit op meer locaties ervaart kan het ook aan je simkaart of toestel liggen. Probeer je simkaart daarom eens in een ander toestel om erachter te komen of je verschil merkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic