Hallo
@lauvrouw Je vermeldt niet of je de betreffende Vodafone rekening(-en) inmiddels hebt betaald.
Via een geleende smartphone, of via een vaste telefoonlijn, kun je het beste met telefoonnummer:
0900 - 0940 bellen. En met de medewerker van de Vodafone Klantenservice bespreken, welke factuur er nog open staat. En welke betaling(-en) er nog moeten worden verwerkt.
Doe dat vandaag nog. En indien je alle facturen reeds hebt betaald. Dan is de kans groot dat je voor de Paasdagen weer bent aangesloten op het Netwerk van Vodafone. Ga ook bij jezelf na, waarom automatische afschrijvingen door Vodafone bij jou worden geblokkeerd. Mischien heeft jouw bank (ongevraagd) een blokkade tegen automatische afschrijvingen op jouw bankrekening gezet. Of heeft Vodafone een verkeerd bankrekeningnummer van jou. Of was er op de datum van de automatische afschrijving sprake van een tekort aan saldo ?
Succes !
Netwerker