Zou je eens kunnen kijken onder SERVICE en dan Tarieven in het Buitenland?
Want onder Producten heb ik deze info niet staan namelijk. Beetje vreemd, zijn er dan verschillende My Vodafone apps? Heb je de laatste update van deze app?
Wat je zou kunnen doen, dat is het best overigens, als je op die pagina zit en je krijgt niets, heb je dan boven in beeld nog wel die ? (vragenteken) staan? Klik daarop en klik dan op Feedback. Daar vragen ze je informatie te geven over wat er fout gaat, in dit geval. Dan komt het direct bij de juiste afdeling en dan kunnen die er naar kijken
🙂 Staat dat daar nu niet, klik dan op het ? (vraagtegen) een pagina ervoor. Dan kan je in ieder geval een melding maken.
Wil je meer informatie over tarieven in het buitenland dan kan je altijd de
klantenservice van Vodafone bellen of via een
chat te starten. Deze mensen kunnen je direct antwoord geven op je vragen. En ja kan ook op deze pagina kijken van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/in-het-buitenland.shtml
Succes en laat nog even weten of het is gelukt.