Carlaherm

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Oeps foutmelding

Krijg steeds als ik wil kijken wat voor tarief in 'n land is, oeps foutje
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zou je eens kunnen kijken onder SERVICE en dan Tarieven in het Buitenland?
Want onder Producten heb ik deze info niet staan namelijk. Beetje vreemd, zijn er dan verschillende My Vodafone apps? Heb je de laatste update van deze app?

Wat je zou kunnen doen, dat is het best overigens, als je op die pagina zit en je krijgt niets, heb je dan boven in beeld nog wel die ? (vragenteken) staan? Klik daarop en klik dan op Feedback. Daar vragen ze je informatie te geven over wat er fout gaat, in dit geval. Dan komt het direct bij de juiste afdeling en dan kunnen die er naar kijken 🙂 Staat dat daar nu niet, klik dan op het ? (vraagtegen) een pagina ervoor. Dan kan je in ieder geval een melding maken.

Wil je meer informatie over tarieven in het buitenland dan kan je altijd de klantenservice van Vodafone bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen je direct antwoord geven op je vragen. En ja kan ook op deze pagina kijken van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/in-het-buitenland.shtml

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Carla Vodafone
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk vervelend want je wilt tarieven bekijken en geen oeps pagina ?. Kan je hier aangeven om welke URL dit gaat of waar je dit krijgt als je ergens op klikt.

Vodafone heeft zoveel pagina`s dat het niet handig is voor mij, of Vodafone om dit uit te zoeken. Misschien kan je ons daar mee helpen.

Alvast bedankt.
Carlaherm
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo ik open de Vodafone app . Ga naar producten , dan scroll ik naar onder tarieven buitenland
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zou je eens kunnen kijken onder SERVICE en dan Tarieven in het Buitenland?
Want onder Producten heb ik deze info niet staan namelijk. Beetje vreemd, zijn er dan verschillende My Vodafone apps? Heb je de laatste update van deze app?

Wat je zou kunnen doen, dat is het best overigens, als je op die pagina zit en je krijgt niets, heb je dan boven in beeld nog wel die ? (vragenteken) staan? Klik daarop en klik dan op Feedback. Daar vragen ze je informatie te geven over wat er fout gaat, in dit geval. Dan komt het direct bij de juiste afdeling en dan kunnen die er naar kijken 🙂 Staat dat daar nu niet, klik dan op het ? (vraagtegen) een pagina ervoor. Dan kan je in ieder geval een melding maken.

Wil je meer informatie over tarieven in het buitenland dan kan je altijd de klantenservice van Vodafone bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen je direct antwoord geven op je vragen. En ja kan ook op deze pagina kijken van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/in-het-buitenland.shtml

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Carla Vodafone

Zou je mij een alternatieve naam willen aanleveren? Het is niet toegestaan om "Vodafone" te gebruiken in je username 🙂
Carlaherm
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Carlaherm
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik zie dat er inmiddels een nieuwe update is voor iOS gebruikers. Weet niet of deze er ook is voor Android. Maar er is een update waarin staat dat bepaalde links, die het niet deden, het nu weer wel doet.
Carlaherm
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Prima, ga kijken. Mij wordt gevraagd nieuwe naam te gebruiken, geef ik hier door, maar mijn login is nog steeds Carla Vodafone
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Carla Vodafone wrote:
Prima, ga kijken. Mij wordt gevraagd nieuwe naam te gebruiken, geef ik hier door, maar mijn login is nog steeds Carla Vodafone

Klopt, dit moet Sharon even voor je aanpassen. Nu ik haar heb benoemd zal het wat sneller gaan. Bedankt voor de nieuwe naam, alvast ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Carlaherm Top, dankjewel! Je naam is aangepast, je login is inderdaad nog steeds hetzelfde.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie met betrekking tot onze tarieven in het buitenland ook duidelijk voor jou Carlaherm ?
Carlaherm
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nadat ik via jullie browser ben gaan kijken , ja. In app werkt het niet heb feedback gestuurd
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, dan zal het opgepakt worden door mijn collega's die de app beheren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic