Hallo mensen,
Ik heb sinds ik terug ben van vakantie begin juli het zelfde probleem, geen WIFI. Heb diverse pogingen gedaan om het weer aan de praat te krijgen, want in eerste instantie lijkt het een software probleem te zijn. Na een herstelactie kon ik wel mijn WiFi weer aanzetten, waarbij hij eerst grijs bleef. Ik kon zelfs weer inloggen op mijn WiFi thuis! Ik dacht JUIST hij doet het weer. Echter na 1 minuut, weer geen WiFi en je iPhone blijft maar zoeken maar vindt geen enkel netwerk. Volgende stap: Apple support gebeld, blijkt WiFi Chip defect te zijn, of ik het wil laten repareren. Ik dacht heb ik een keus dan?? Ik vraag aan de beste medewerker 'wat zijn de kosten'. Antwoord: Zoek ik voor u op, ben binnen 1 minuut bij u terug. De kosten bedragen € 211,00 meneer. Ik zeg WAT?? Jullie komen met een software update, waardoor vermoedelijk de WiFI chip overhit is geraakt en defect is en ik moet € 211,00 betalen?? Ik beroep me op consumentenbescherming. Hij vond dat ik dat zeker moest proberen...Mijn 4s is net 1 jaar oud/jong en je hebt maar 90 dagen hardware garantie...
Ik dacht ff googlen, kom uit bij Iphoneclub.nl waarbij eenzelfde reparatie slechts € 79,00 is! Waarbij ook nog geldt no cure no pay! Is je 4s jonger dan 90 dagen, lekker opsturen naar Apple (je bent de Iphone wel 10 dagen kwijt).
Ouder dan 90 dagen en geen zin in gedoe, lekker opsturen naar iphoneclub reparatiedienst. Reparatie duurt 1 dag! en je kan eventueel hem zelf ophalen.
Hopelijk hebben jullie er wat aan!
gr. een niet meer zo'n blije Apple gebruiker 😉