Biscane

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Enquete time out

Ik heb geisteren de klanten service aan de lijn gehad om een door de vodafone medewerker foutief afgesloten abonnement te corrigeren. Kreeg ik vandaag een enquete. Vul ik keurig in met als laatste de onderstaande tekst. Wil il het versturen "sorry, u sessie is timed out, probeer het opnieuw." Probeer il het opnieuw, krijg ik een mededeling dat de enquete al is ingevuld. Ik moest toch ergens m'n reactie kwijt dus nu maar op het forum. Bij deze vodafone enquete mensen:

Ik ben keurig te woord gestaan door de dame. Waar ik totaal van "over de zeik ben" om het even niet zo netjes uit te drukken is het feit dat ik me bedrogen voel. Mijn abonnement verliep in juni. Voor die tijd natuurlijk de emails over aanbiedingen om te verlengen. Ik werd ook gebeld over een sim only abonnement. Klonk geweldig en ik kon binnen 2 jaar op elk moment een nieuw abonnement openen. Super! Wat schetst mijn verbazing gisteren toen ik de vodafone app bekeek, heb ik een vast 2 jaar abonnement!!!! Niks geen open 2 jaar sim only abonnement. WTF? Dat was niet de afspraak. Juist omdat de nieuwe iphone in sept uitkomt wil ik daarop overstappen. Gelukkig is dat gisteren redelijk verholpen en zit ik nog vast aan 2 maanden voordat ik kan overstappen dus dat betekend eind sept. U begrijpt dat ik niet blij ben. En dan heb ik het nog niet eens over de slechte buitenland bundelkeuze. Ik ben wekelijks meerdere dagen in het buitenland en die alles in 1 is binnen een zucht op en dan moet ik nog de hele dag. Waardeloos dus.
Anyway, als het buitenland gebeuren niet veranderd ben ik na het volgende contract weg naar de provider die daar wel goed op inspeeld. Voor de rest ben ik super tevreden over vodafone.
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Biscane

Is de Alles-In-1-Op-Reis-Dagbundel-XL voor €4,00 per etmaal niets voor jou. Dan krijg je per etmaal extra veel belminuten, sms-berichten-over-de-landsgrens en veel MegaBytes die je kunt gebruiken aan mobiel internet.
En anders over een paar maanden een RED PLUS-abonnement in combinatie met een Apple iPhone 6 smartphone.

Voor wat betreft je klacht: je kunt bellen naar telefoonnummer 1201, indien je nooit meer benaderd wilt worden door Vodafone voor commerciële aanbiedingen. Dat moet Vodafone op jouw verzoek realiseren.
Op heb ik een heel goed advies voor jou: vraag aan het einde van een telefonisch verkoopgesprek met wie je hebt gesproken. En noteer zijn of haar naam in je agenda. Gaat er iets niet correct bij de uitvoering van de gemaakte afspraken. Of als je gewoonweg voorgelogen bent. Dan dien je een klachtenbrief in over die persoon met naam en toenaam.

Helaas heeft Vodafone teveel "rotte appelen" werken op haar Vodafone Sales afdeling, voor wie liegen een dagelijkse bezigheid is. Dit om maar zoveel mogelijk provisie of bonussen te scoren.

Triest. Bijzonder triest. Dat is de duistere kant van Vodafone.
Jammer dat Vodafone geen maatregelen neemt om die "rotte appelen" uit haar personeels-administratie te verwijderen.

Succes!

Netwerker
Biscane
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je netwerker.
Die alles in 1 bundel staat al aan. Ik ben dus ook niet verteld over het red plus abonnement die qua buitenland absoluut voor mij geschikt zou zijn.
Naam etc opnemen wordt nu standaard voor mij want ik voel me als ondertussen trouwe klant in de zeik genomen door de verkoper.
Maar bedankt voor je duidelijke uitleg !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic