Beste mensen van Vodafone,
Laatst heb ik een upgrade uitgevoerd van 6.0.1 naar 6.1.2 op mijn iPhone 4S. Nu heb ik problemen met
- Wifi: De wifiknop is soms grijs en dus inactief, soms staat hij wel "aan" maar kan hij geen netwerk vinden. Ik zit nu dus zonder wifi, waardoor ik amper apps kan downloaden en internet mega traag is.
- 3G: Mijn 3g-netwerk is sinds het updaten ook gigantisch traag geworden. Soms valt het gewoon weg, het laden van bijvoorbeeld nu.nl duurt pak hem beet een halve minuut en aan het downloaden van apps over 3G hoef ik al helemaal niet te beginnen.
- Accu: Mijn accu loopt leeg als een sneltrein, binnen 4 uur was hij van 100% naar 25% gedaald. Niets mee gedaan, behalve gewhatsappd, wat niet het probleem kan zijn.
Aangezien ik mijn toestel heb gekocht bij jullie, ligt bij jullie ook de verantwoordelijkheid. Ik zou graag mijn wifi, 3g en accu weer op normale status willen hebben, en als dat niet binnen mijn kunnen ligt zou ik graag een nieuw toestel met ios 6.0.1 van jullie willen ontvangen totdat de probleme opgelost zijn. Dit is duidelijk een compatibilityprobleem van vodafone's kant, en het kan niet zo zijn dat mij een telefoon verkocht is die niet werkt op het vodafone-netwerk. Ter reparatie opsturen is trouwens nutteloos,want het is duidelijk een softwarematig probleem: voordat ik mijn iPhone had geupgradet werkte alles vlekkeloos en was ik dus ook zeer tevreden. Nu ben ik het tegenovergestelde.
Lang verhaal kort: softwarematig probleem, ter reparatie opsturen is nutteloos, jullie verantwoordelijkheid. Zou ik een nieuw toestel kunnen ontvangen zolang het probleem zich voor blijft doen? Dankuwel!
Ps. Mijn vader had ook het wifiprobleem, maar dan bij KPN. Hij ontving wel een nieuwe teleefoon en heeft sindsdien nergens last van.