Jabo1970

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummerherkenning niet uit te schakelen

Ik kan nummerherkennning niet uitschakelen. Groene schuif is "greyed out". Nieuwe SIM is al geprobeerd. Ander toestel ook. Het zit in het abonnement. Kan iemand helpen?

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Jabo1970 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je nog even geduld hebt dan is er maandag weer iemand van Vodafone online om je te helpen. Op andere topics heb ik gelezen dat er iemand van Vodafone aan te pas moet komen om dit op te lossen. Ik weet niet of iemand van de klantenservice dit ook kan of help vanuit een Vodafone winkel. Maandag is @Cecilia er weer, ze is werkzaam bij Vodafone en kijkt dan even met je mee. 

Vul bij persoonlijke informatie al je gegevens in, dan kan ze gelijk een kijkje nemen. Succes alvast! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Jabo1970, welkom hier!

Wat onhandig dat je nummerherkenning niet kan uitschakelen. Je hebt in ieder geval al veel mogelijke oorzaken zelf uitgesloten. Op basis vermoed ik dat het wellicht veroorzaakt wordt door instellingen bij je abonnement. Mocht je nog geen contact hebben gehad met één van mijn collega's, dan neem ik graag een kijkje voor je op de achtergrond. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw adresgegevens en mobiele nummer? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator. 

Jabo1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik gedaan Cecilia. Mooi als jij hier wel wat mee kunt. Een jaar geleden met je collega's telefonisch geprobeerd, maar niet verder gekomen. Alvast dank.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Jabo1970 
Ik heb het intern even bij een specialist neergelegd. We hebben de optie op de achtergrond gereset. Als je jouw toestel volledig opnieuw opstart dan zou het moeten werken. Zo niet, dan hoor ik het graag! 🙂

Jabo1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas is er niets veranderd. Nog steeds geyed out.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hmm, balen @Jabo1970. Er zal in dit geval dan een case moeten worden aangemaakt naar onze techdesk. Ik laat deze case voor je aanmaken. Mogelijk dat zij zelf contact met jou opnemen en anders hoor je weer van mij via deze weg! 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Jabo1970 
Ik zie dat de case inmiddels is gesloten en nummerweergave opnieuw voor je is aangesloten. Als het goed is heb je hier ook een SMS over ontvangen. Lukt het weer om nummerweergave in- en uit te schakelen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic