Op mijn werktoestel heeft een collega via *31* de nummerweergave uitgezet. Het werkt niet om via het toestelmenude nummerweergave weer aan te zetten. Is hier ook een code voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
In dat geval mag de contactpersoon van het bedrijf contact met ons opnemen via hier, 1201, chat, Facebook of Twitter.
Wat voor werktoestel gaat het die je gebruikt, dat is wel handig om te weten.
Anders zou je hier even kunnen kijken Google Zoeken - Vodafone nummerherkenning uitzetten
@dave Het is een ruggear RG100, het toestel heeft een mogelijkheid om via de instellingen nummerherkenning aan of uit te zetten, maar dit doet het nu niet. Heb me een ongeluk gezocht, maar alle FAC codes die ik online vind werken niet.
Staat bij ons nummerherkenning wel aan @JerryWill?
@Steven het stond eerst wel aan, maar na die *31* niet meer?
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening? Dan controleer ik voor je of de optie bij ons aan staat @JerryWill.
@Steven het is mijn werktoestel, zal even de gegevens bij mijn werkgever opvragen
In dat geval mag de contactpersoon van het bedrijf contact met ons opnemen via hier, 1201, chat, Facebook of Twitter.
@Steven ga ik regelen
Top @JerryWill, dan zal ik het topic hier sluiten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.