GEachte lezer
Ik ben leerkracht en zoals u weet, werken de kinderen thuis.
Mijn werkgever wil, dat ik regelmatig contact met ze onderhoud.
Mijn abonnement met 150 minuten is normaal gesproken ruim voldoende, ;maar
de laatste week heb ik al 200 minuten verbeld.
Eerder in een chat kreeg ik 1000 minuten erbij tot het einde van de maand en werd gezegd, dat ik
gratis een upgrade naar een ander abonnement kan nemen (Red Essentials?) . Die medewerker vertelde er
niet bij, dat ik met terugzetten naar mijn oude abonnement dan nog eens 25 eu moet betalen…….
OM het thuiswerken voor de kinderen van groep 3 mogelijk te maken, is veel bellen in deze crisistijd noodzakelijk.
Mijn vraag is derhalve: kunt u iets voor mij doen, zodat ik straks niet met een torenhoge rekening zit?
Ik heb al een paar keer de gratis lijn gebeld, maar die zijn superdruk en ik moet wel voor morgen een antwoord hebben, anders gaat mijn huidige abonnement in.
In afwachting van een positief antwoord