Leerkracht

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

leerkracht

GEachte lezer

Ik ben leerkracht en zoals u weet, werken de kinderen thuis.

Mijn werkgever wil, dat ik regelmatig contact met ze onderhoud.

Mijn abonnement met 150 minuten is normaal gesproken ruim voldoende, ;maar 

de laatste week heb ik al 200 minuten verbeld.

Eerder in een chat kreeg ik 1000 minuten erbij tot het einde van de maand en werd gezegd, dat ik

gratis een upgrade naar een ander abonnement kan nemen (Red Essentials?) . Die medewerker vertelde er 

niet bij, dat ik met terugzetten naar mijn oude abonnement dan nog eens 25 eu moet betalen…….

OM het thuiswerken voor de kinderen van groep 3 mogelijk te maken, is veel bellen in deze crisistijd noodzakelijk.

Mijn vraag is derhalve: kunt u iets voor mij doen, zodat ik straks niet met een torenhoge rekening zit?

Ik heb al een paar keer de gratis lijn gebeld, maar die zijn superdruk en ik moet wel voor morgen een antwoord hebben, anders gaat mijn huidige abonnement in.

 

In afwachting van een positief antwoord

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten en in archief 2018 gezet (niet zichtbaar) op verzoek van user. Topic moest verwijderd worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Leerkracht 

 

Welkom op de community! Fijn om te lezen dat mijn collega je eenmalig gratis minuten heeft gegeven zodat je in ieder geval vooruit kunt! Het klopt wat de collega heeft verteld. Het is mogelijk om je abonnement up te graden zodat je onbeperkt bellen hebt. Hierdoor heb je geen belminuten buiten de bundel. Wil je daarna je abonnement downgraden dan kan dit gratis binnen de zelfde abonnementsvorm. Verander hierbij de abonnementsvorm dan betaal je eenmalig €25,00.

Mocht je het abonnement willen upgraden, dan kijk ik graag voor je na wat er mogelijk is en wat het tarief zal zijn per maand.
Je mag mij dan een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en je mobiele nummer.

 

Je 2e bericht heb ik verwijderd omdat het een kopie was met daarin je gegevens. Het is een openbare community waar iedereen kan meelezen. 
 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Leerkracht 
Het is in deze tijden uiteraard roeien met de riemen die je hebt. Om eerlijk te zijn lijkt het me een kwestie tussen u en uw werkgever. Als uw werkgever wil dat u meer gaat bellen dan zou het toch wel heel netjes zijn als die ook die kosten op zich neemt. Het verhogen van abonnement is gratis, behalve dan prijsverschil van abonnement kosten. En zodra u weer omlaag moet dan zou ik bij de werkgever aan de jas trekken en om die 25,- euro vragen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap heel goed dat iedereen in deze tijd een beetje moet geven en nemen, en om eerlijk te zijn heeft Vodafone u al een aardige toezegging gedaan van extra belminuten. Dit krijgt ook niet iedereen, als ik sommige verhalen hoor. Maar goed, ik ben Vodafone niet en voor deze vragen kunt wachten op iemand van Vodafone die u kan helpen via de Community.

Wens u veel succes in deze tijd en succes met al het thuis werk.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten en in archief 2018 gezet (niet zichtbaar) op verzoek van user. Topic moest verwijderd worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic