ilonkavm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Hallo,

Ik heb vorige maand mijn Hi abbonement overgesloten naar een Vodafone Red abbonement met nummerbehoud. Gisteren zou mijn nummer overgezet worden maar ik heb vanaf gistermiddag geen provider meer, zowel niet met mijn oude simkaart als met mijn nieuwe simkaart. Ik kan alleen noodoproepen beantwoorden. Dit betekend dus dat ik niet kan bellen of smsen en dus niet bereikbaar ben. Hierdoor kan ik ook de klanten service niet telefonisch bereiken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten Ilonka van Meenen
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ilonka van Meenen,

Indien jouw probleem nu nog niet verholpen is. En je Vodafone SIM-kaart op dit moment nog niet werkt.
En je kunt wel internetten.

Dan kun je het beste contact opnemen met het Twitter-service-team van Vodafone op:
@VodafoneNL

En dan verwijzen naar dit topic.
Houd je klantnummer en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer onder handbereik.
(Het bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is. En dat gebruikt wordt voor automatische afschrijvingen).

Dan wordt je het snelste geholpen.

Maar even afwachten, kan ook nog 😉

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic