Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,170Oplossingen
  • 1,574Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen sms kunnen versturen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb een bundel met onbeperkt sms berichten. Toch kan ik er geen versturen. Wel ontvangen. Heb niets aan instellingen veranderd. Iemand een idee waar het aan kunt liggen?

lovebug6 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3G bereik 3621KL Breukelen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Laatste paar dagen in postcode 3621KL totaal geen 3G bereik. Wel volop GPRS. Storing, werkzaamheden?

FrankV door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BB Z10 email instellingen Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Hi,Ik HAD email via Ziggo werkend op mijn Z10 (met hulp van Smart crew, want het is niet 1-2-3 simpel...) maar sinds de laatste update vragen alle accounts om verificatie van bestaande accounts.Guess ...

Gemma door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet dagtarief activeren Alleen-lezen Opgelost

Welke acties moet ik uitvoeren om een dag te internetten voor 1 euro?Wanneer ik sms " intenet dag aan " , krijg ik een sms retour: "op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten". T...

johnz door Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Rare sms Tsjechie Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in Tsjechië en heb vandaag 4 rare sms berichten gekregen van nummer 471.Er komt eerst een bericht in het beeld met de tekst svitavska hornatina. Ik kan dan aangeven als ik dit wil annuleren of ...

ReneM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatisch verlengd bij verhoging? Alleen-lezen Onopgelost

Beste,In augustus 2011 heb ik een abonnement afgesloten bij vodafone. In maart 2012 heb ik deze verhoogd naar 115. Nu staat er bij einddatum contract maart 2014 in plaats van augustus 2013. Dat kan to...

Lautjeuh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

s4 geheugen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo heb een samsung s4 maar de telefoon geheugen raakt vol en krijg de apps niet naar mijn sd kaart hoe moet dat

dalton75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim only abonnement voor blackberry èn samsung galaxy s4 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn abonnement loopt over een paar weken af, ik heb nu een blackberry bold 9900. Opzich zou ik in eerste instantie geen nieuwe smartphone willen maar android is toch wel heel aantrekkelijk. Dus...

XElisaa door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid blox probleem Alleen-lezen Onopgelost

ik heb onder hand een dagtaak aan het bijhouden van mijn en mij gezinsledens beltegoed!!!!!! nu weer een sms ekregen dan mijn en mijn twee dochters bellenblox is verlengd.hoezoe bellen blox verlengd??...

dretje door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

We geven alleen garantie op G2...juist ja Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wil hier toch nog even mijn hart luchten...Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ik dus niet de enige ben met netwerk/bereik problemen. En ik zie steeds dezelfde reactie(s) van jull...

krullend door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

3g Alleen-lezen Onopgelost

op mijn nieuwe samsung krijg ik geen 3g. weet iemand hoe dat kan? en hoe ik het erop krijg?

gisellesn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Tijdens mijn vakantie heb ik mijn mobiel de hele tijd goed kunnen gebruiken, maar sinds ik gistermiddag weer in Nederland ben heb ik ineens geen bereik meer ... Ik kan alleen noodoproepen doen. ...

Gratis prepaid simkaart besteld, maar geen bevestiging. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb gisteren een gratis simkaart besteld via de Vodafone Free Sim actie.Hier stond vermeld dat ik een bevestigings mail zou krijgen, maar deze heb ik niet ontvangen (ook niet bij ongewenste e...

Leoniee33 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung SIII valt plotseling uit Alleen-lezen Onopgelost

heb een galaxy 3. is aan en opeen valt het uit en krijg em niet meer aan. Wat nu???????

Fa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

100 mb Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb opgewadeert dus nu kijk in in mn vodafone app staat er dat u 100 mb tegoed heeft is dat zo?Groetjes

Ruben_B door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bonus gehad na opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Gisteren eindelijk na een hoop ellende met nummerportering de overstap gemaakt naar Vodafone. Gelijk maar 10 euro beltegoed opgewaardeerd, dus dan krijg je ook 5 euro bonus. Tot nu toe nog niets...

robhekker door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

van abonnement naar pre-paid Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnenement bij Vodafone is afgelopen en ik heb een pre-paidkaart van Vodafone gekocht. Ik heb nummerbehoud aangevraagd. Ik krijg alleen geen bericht wanneer het nummer omgezet wordt. Hoe zit da...

wyky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS-en naar het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik had een vraagje, mijn vriendin is op het moment in Engeland, nu was mijn vraag, vallen SMS'jes die ik stuur binnen mijn bundel? Mijn vriendin heeft een Nederlands 06-nummer. Alvast bedankt, ...

Jorifgp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen