haarborstel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Hallo,

Ik heb ongeveer 5 dagen geleden nummerbehoud aangevraagt van een andere provider (abbonnement) naar vodafone prepaid, via het online invul formulier. Ik vroeg me af hoe lang dit ongeveer kan gaan duren, bij de status van nummerbehoud staat er geen informatie en ik heb ook geen bevestigings mail ontvangen. Mijn abbonement van mijn vorige provider is al afgelopen.
Hoe lang duurt het tot mijn verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurt(/afgewezen)?

5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey haarborstel,

Dus het abo bij je vorige provider is al opgezegd, en je hebt geen maand opzegtermijn meer?
Ik raad je aan even te bellen met de klantenservice, zij kijken het graag voor je na.
haarborstel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Arina,

Ik zit nog steeds bij mijn huidige provider dus het abonnement is nog niet opgezegt.

Nu heb ik status nummerbehoud aangevraagt en staat er dat ik moet wachten tot goedkeuring van de provider Ben, terwijl ik bij T-Mobile zit, dat snap ik niet helemaal, kan iemand mij vertellen hoe dit zit?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi haarborstel,

Zie je dit op je eigen nummerbehoud pagina, via Vodafone? Het is lastig te bekijken hoe het zit zonder je gegevens. Je kunt beter even bellen met 1201 of contact opnemen via Twitter of Facebook. Dan kunnen we je gegevens even inzien.

Joos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook al sinds 1 juni nummerbehoud aangevraagd. Ik heb nu Vodafone pre-paid, overgestapt van een Hi abonnement. Om mijn nummer te behouden mocht ik niet zelf opzeggen, dus ik heb via het online formulier nummerbehoud aangevraagd. Mijn abonnement was afgelopen en ik kan dus gewoon overstappen, met wel een opzegtermijn van een maand. Nu snap ik dat ik dus die maand moet afwachten. Maar, na het formulier te hebben ingevuld en verstuurd heb ik helemaal niets meer vernomen van zowel Vodafone als HI. Geen bevestigings email, helemaal niets. Ik heb een week terug gebeld met Vodafone en die geven aan dat het in behandeling is of zoiets.
Ik vind het raar dat je helemaals niets hoor, geen bevestiging niets. Hoe weet ik nu of het goed gaat en mijn abbonement uberhaupt is opgezegt door Vodafone bij Hi. Ik snap wel dat ze bij HI geen enkele moeite doen om je op de hoogte te stellen gezien je daar weg wil, maar van Vodafone verwacht ik toch meer als nieuwe klant.
NB, waar kun je je status van nummerbehoud zien?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Joos, dat is natuurlijk niet handig. Je krijgt een sms zodra het proces is afgerond. Je kunt in de tussentijd eventueel contact opnemen met onze klantenservice om de status op te vragen. Bedankt voor de feedback in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic