Ik heb vrijdag (na 8 telefoontjes) nog een stuk of 4 keer moeten bellen, maar uiteindelijk heb ik iemand gevonden die om 18:30 alle problemen heeft opgelost door wat proactiever met andere afdelingen direct te bellen, waarvoor dank.
Na 2 maanden en uren bellen is het dus nu eindelijk gelukt.
Ik had echter wel een klacht (id 13951523) ingediend en zou het waarderen als onderstaand bericht hieraan wordt toegevoegd.
Allereerst: dank aan iedereen die wel heeft geholpen (dus ook u hier de community moderator).
Echter ben ik zoals jullie denk ik wel begrijpen, zeer ontevreden over hoe het allemaal is gelopen.
Naast dat dit mij uren en uren bellen heeft gekost: ik had bewust voor Vodafone gekozen omdat mijn vakantieland bij Vodafone ook in het EU tarief valt en ook omdat Vodafone een A-merk is waar goede service bij zou moeten horen.
Echter, omdat de portering 2 maanden later is gegaan dan gepland en aangegeven door Vodafone, heb ik een eSIM a 23 euro moeten kopen op vakantie.
Het zou Vodafone sieren om, na uren en uren (steeds op eigen initiatief) bellen, en meer dan 5 keer de simnummers opnieuw uitgeven, iets van compensatie te geven hiervoor. Of een excuus of iets dergelijks.
Lijkt mij in ieder geval wel netjes, maar laat ik ook even aan jullie over hoe klantvriendelijk jullie zijn.
Ook ben ik zeer ontevreden over de medewerker met zeer belerende toon die heeft opgehangen
het was een heer, en vrijdag 31 mei en het gesprek was tussen 11:30 en 11:40. Ik zal zijn naam hier niet noemen vanwege privacy maar het kan niet dat als een krant gefrustreerd is je eerst
a) belerend en bettutellend doet
b) als je dan een gefrustreerde klant aan de lijn hebt, dan op te hangen
Voor iedereen die wel heeft geholpen (waaronder ook hier, dus bedankt) dank voor de medewerking. Ik denk dat het meer een probleem is met het systeem maar iets meer buiten de box denken zou mooi zijn. De 'klantreis' is ook heel belangrijk en proactief meedenken na maanden problemen is niet zoveel gevraagd lijkt mij.
Verder speel ik niet graag op de mens, dus ik wens iedereen van mens op mens gewoon een fijne dag en alle goeds toe.