Hetduveltje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud verwerkt, maar sim geeft melding 'onbekend nummer'.

Simpel heeft akkoord gegeven voor nr behoud. Vodafone zou mijn nieuwe abonnement in laten gaan per 1 sept. Maar ik heb nog steeds niets. Bij Sim zegt hij onbekend nummer. Erg lastig want ik zit in het buitenland en kan allen via WiFi van het hotel iets.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Hetduveltje, welkom op de Vodafone community! 

Wat ontzettend balen dat het niet werkt zoals het zou moeten. Je geeft ook aan dat je in het buitenland zit en ik ben bang dat daar het probleem zit. Om een simkaart te kunnen activeren is een vereiste dat je bent verbonden met een Nederlands netwerk. Nu begrijp ik dat je daar niet van op de hoogte bent?

Verblijf je nog lang in het buitenland? Want op afstand kan ik helaas niet veel voor je betekenen, sorry. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Hetduveltje, welkom op de Vodafone community! 

Wat ontzettend balen dat het niet werkt zoals het zou moeten. Je geeft ook aan dat je in het buitenland zit en ik ben bang dat daar het probleem zit. Om een simkaart te kunnen activeren is een vereiste dat je bent verbonden met een Nederlands netwerk. Nu begrijp ik dat je daar niet van op de hoogte bent?

Verblijf je nog lang in het buitenland? Want op afstand kan ik helaas niet veel voor je betekenen, sorry. 

Hetduveltje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uw collega had mij verzekerd dat dit in het buitenland geen problemen op zou leveren. Jammer dat jullie advies van elkaar afwijkt. Inmiddels ben ik thuis en is het opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic