overmeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud en Red Together Extra

Sinds 1 week heb ik mijn abonnement telefonisch aangepast naar Red Together en mijn dochter’;s telefoonnummer toegevoegd aan het abonnement. Zij heeft een prepaid van de Dekamarkt supermarkt, en nummerbehoud was geen probleem volgens Vodafone. Dus hebben nummerbehoud geregeld. Er is een sms naar de telefoon van mijn dochter gestuurd waarin een code staat, deze heb ik gelijk aan de medewerker doorgegeven. 2 dagen later kreeg mijn dochter weer een smsje dat de nummerbehoud code nog niet was ingevuld. Wederom gebeld en door verbonden met afd.. status order, deze heeft nogmaals de code in het systeem gezet, ging nu absoluut goed, moest binnen 24 uur een smsje krijgen dat het is geaccepteerd was. Na 24 uur nog niks weer gebeld, na weer lang in de wacht te hebben gestaan, weer door verbonden naar afd.. status order, hij kon vertellen dat er nog geen code was ingevuld voor nummerbehoud en dat ze hierop zaten te wachten, hij stuurde een nieuwe code welke ik gelijk heb doorgegeven, moest nu goed gaan. Nu weer 24 wachten en hopen dat ik binnen 24 uur een smsje ontvang. Anders weer bellen dat zal werknemer 5 zijn. En als het eindelijk gelukt is kan het nog een week duren voordat ik de simkaart ontvang. Is dit normaal??
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi overmeer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De vraag of dit normaal is, nee natuurlijk niet. Begrijp ook niet wat er fout gaat. Nu werk ik dan wel niet bij Vodafone maar normaal zou dat toch soepeler moeten gaan. Uiteraard is ook Vodafone afhankelijk van de andere provider.

Hier op de community kunnen we als klanten onder elkaar niet helpen omdat er in het systeem gekeken moet worden. Dit kan wel een moderator, die hier een aantal keren op de community komt kijken. Maar kan geen tijd aangeven wanneer dit is dus je zou het beste met de klantenservice van Vodafone kunnen bellen en anders eens kunnen proberen antwoord te krijgen door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter.

Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen. Succes en laat hier nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je contact opgenomen met onze klantenservice overmeer ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons overmeer?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic