Hoi
nike6789 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wow, dat is wel heel erg vervelend zeg. Wat vervelend dat dit zo verloopt en dat Vodafone er zo lang over doet. Begrijp dit ook niet helemaal eigenlijk en zeker geen goede start. Wel jammer dat je nu al hebt besloten om niet meer te willen overstappen, maar begrijp het wel. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen niet in het systeem voor je kijken. Al zou ik je nog zo graag willen helpen, ik kan het niet.
Mijn advies is om contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders door een
chat te starten.
Je zou eventueel ook een privé bericht kunnen sturen via
Facebook of
Twitter. Daar zitten ook mensen die wel voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Maar wil je sneller antwoord, dan is bellen beter en/of een chat.
Ik begrijp echt dat je het helemaal zat bent maar vanuit hier is het dus lastig om iets te kunnen doen. Er is wel een moderator aanwezig, die is werkzaam bij Vodafone, maar die is er niet elke dag en dan ben ik bang dat het nog langer duurt voor je. Dus probeer bovenstaande en ik hoop echt dat je tot een oplossing komt. Laat nog even weten hoe het is afgelopen, succes in ieder geval.
** Ik roep toch even
Sharon even bij dit gesprek, ze is werkzaam bij Vodafone en als ze vandaag werkt dan zal ze dit bericht ook zien (tenminste, ik hoop dat ze werkt vandaag). Succes!