Cootje.J

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nummerbehoud Hollands Nieuwe naar Vodafone

Ik gebruik 2 simkaarten, Hollandsnieuwe en Vodafone.… Graag wil ik alleen Vodafone houden maar met het nummer van Hollandsnieuwe... Ik heb dit proberen om te zetten maar bij het invoeren van het nummer waar ik graag wil houden, voor de code, zegt ie dat er een probleem is een dat ik alle velden met invullen... Weet niet wat er fout gaat…

Is het wel mogelijk om deze overstap te doen?

Als dat kan wat doe ik niet goed hierin?

Hier graag van jullie terug…

Groetjes Corine

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cootje.J
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hey @Lycke Vodafone 

Ik weet niet wat er fout ging naar het is al geregeld. Samen met een collega van jullie alles geregeld... Eind volgende maand gaat het in... Heel fijn…

Groetjes Cootje.J

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cootje.J 
Oh jee, wil HollandNieuwe je niet vrij geven en dat je het schip gaat verlaten? 
Nee, dat is het niet hoor…. Misschien dat er een foutje in het systeem zit of voldoe je niet aan de aantal dagen dat je over mag naar een andere provider? Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen.

Je kan natuurlijk hier even wachten op een medewerker van Vodafone, die ken met je mee kijken wat er aan de hand is. Maar je kan ook contact opnemen met 0800-0560 en daar vragen of ze je kunnen helpen dit in orde te maken. Wacht je op een medewerker van Vodafone, vul dan de gegevens aan die bij instellingen staan in je community profiel. Klik deze link voor meer uitleg en vul de belangrijke gegevens aan en dan kan de medewerker met je mee kijken. 

Succes en het gaat vast en zeker goed komen 

Cootje.J
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hey @Energieboy 

Haha zou wat zijn als dat de reden zou zijn, snap het wel want ben al jaren bij hun maar nu is tijd voor iets nieuws... Dank je wel voor de snelle reactie... Ik ga even bellen vandaag... 

Groetjes Cootje.J

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cootje.J . Welkom hier!

Poeh, wat hier fout gaat durf ik ook niet gelijk te zeggen. Daarvoor zou ik denk ik meer moeten inzien. De melding is dat je alle velden in moet vullen. Heb je dit wel gedaan? Is er niet een veld dat een gekleurd randje krijgt of dergelijke? 
 

Cootje.J
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hey @Lycke Vodafone 

Ik weet niet wat er fout ging naar het is al geregeld. Samen met een collega van jullie alles geregeld... Eind volgende maand gaat het in... Heel fijn…

Groetjes Cootje.J

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Top!  Goed om te horen (lezen ;-)). Een heel mooi weekend gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic