Dutchspur

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer behoud te vroeg aangevraagd

Ik heb bij Vodafone abbonement afgesloten , maar door een misverstand met vorige provider (KPN) is het nummerbehoud te vroeg aangevraagd en afgewezen...ik heb reeds contact gehad met de klantenservice en die verwijzen mij naar formulier dat ik kan invullen en hebben mijn een link daarvoor gestuurd
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml als ik hier mijn vorige provider aanvink en daarna Vodafone word ik steeds doorgelinkt naar het bestellen van een abbonement..deze heb ik al..ik zoek alleen een formulier dat ik kan invullen en opsturen/mailen zoals bijvoorbeeld deze van abbo naar pre-paid
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/abonnement-naar-prepaid.shtml

ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen hierin !

gr Petro aka Dutchspur

19 Reacties 19
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Dutchspur,

Balen dat er het een en ander is mis gegaan. Ik zie inderdaad dat je via de link direct bij het bestellen van een nieuw abonnement uitkomt. Gezien je al een abonnement hebt en ook al nummerbehoud hebt aangevraagd, dien je toch weer contact op te nemen met de klantenservice. Sorry! Je kunt de klantenservice bereiken via 0800-0560 of via Facebook, Twitter of onze chat. Mijn collega's daar kunnen bekijken wat ze voor je kunnen doen.
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske , bedankt voor je antwoord ,

Ik ga het weer met klantenservice proberen , vandaag twee keer geprobeerd te bellen , beide keren bijn 20 minuten in de wacht , en beide keren door medwerker van callcenter , fout doorverbonden zodat verbinding verbroken werd...ik moet zeggen als nieuwe klant heel teleurstellend allemaal , ik ad gehoopt dat men bereid zou zijn alles te doen om een nieuwe klant te helden...

gr
Petro
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dutchspur, graag gedaan namens Sietske. Dit is natuurlijk niet wat we willen, jammer dat het toch zo is verlopen! Is het inmiddels wel nog gelukt?
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marc , bedankt voor je reactie , ik ga vanavond weer bellen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Dutchspur,

Was het nog gelukt om de klantenservice te bellen en hebben zij jou het juiste formulier kunnen sturen?
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sietske , gisteravond gebeld , het portage formulier voor abbo naar abbo schijnt niet te bestaan , en de enig oplossing die mij gisteren is aangeboden...terug bellen op 03-04 en dan weer vragen of nummerbehoud opnieuw kan worden aangevraagd...je begrijpt zeker wel dat ik niet heel hoopvol ben 😞
Anonymous
Niet van toepassing
Is de bestelling wel door gegaan? Of is deze ook geannuleerd?
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven.....

Bestelling is niet geannuleerd , ik heb telefoon en SIM van Vodafone , ik de SIM alleen niet activeren tot ik zeker weet dat ik mijn nummer kan behouden
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik er bang voor dat je opnieuw mag gaan bellen met de klantenservice zodat het aangevraagd kan worden.
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat ga ik zeker doen...het is alleen kwestie van even de juiste persoonaan de lijn krijgen ook....dame die ik gisteren had was nergens zeker van...ik denk en ik hoop en ik ga er van uit ik weet niet zeker...dat was zo een beetje waar ik het mee moest doen...wacht nu tot 03-04 en ga dsan bellen !
Anonymous
Niet van toepassing
Laat het ons weten hoe het afloopt!
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven , Sietske , Marc....

Vanavond ga ik bellen.....nog enige tips ? naar welke afdeling kan/moet ik vragen....bijvoorbeeld

gr Petro
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Dutchspur

Afdeling verkoop is altijd de beste ingang.

De mensen die daar zitten is er alles aangelegen om te zorgen dat jij van provider x naar provider y gaat.


Anonymous
Niet van toepassing
Heb je gesproken met de afdeling verkoop Dutchspur en is het gelukt?
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ze inderdaad gesproken....en nu is het wer zo dat men mij niet kan helpen ( lees wil )...ze verwees me weer terug door naar Belsimpel , ze kon in geen enkel systeem van Vodafone iets van mij vinden zogezegd...maar ik heb toch echt hier een SIM en telefoon van Vodafoon liggen...ik ga Belsimpel bellen en als zij mijn niet kunnen helpen met nummerbehoud dan zal ik ze vragen om mijn contract met Vodafoon weer te annuleren...ik ben daar duidelijk niet welkom
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Dutchspur

Had je het vodafone abbo bij belsimpel afgesloten?
Dutchspur
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Belsimple wilde mij in eerste instantie ook niet helpen ..vandaar dat in na enige tijd hier ook hulp gezocht heb...maar ziet er naar uit dat ik weet terug naar hun moet
Anonymous
Niet van toepassing
Als je bij hun bestels hebt dan loopt de aanvraag inderdaad via belsimpel om het nummer over te zetten naar ons.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic