Berkani92

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer-behoud na meer dan 1 week nog niks ontvangen..

Beste Vodafone Helpers,

Omdat ik vaak goeie dingen heb gehoord over Vodafone, en ik veel problemen had met mijn ander Provider (T-Mobile)..
Ben ik naar Vodafone overgestapt. Alles doet het naar behoren.. Ik heb een Prepaid-kaart gekregen van BlackBerry.

Ik kan nu Pingen, Smsen en Bellen. Helemaal geen problemen mee.

Alleen wil ik mijn Oude T-Mobile nummer behouden.
Ik heb via zie link: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/nummer_behouden/prepaid_naar_prepaid/

Mijn gegevens ingevoerd. Maar alsnog heb ik mijn nieuwe Vodafone nummer.
Kan een Moderator hier mischien naar kijken?

Bedankt alvast,

Een trotse Vodafone-Klant 
4 Reacties 4
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Mijn aanvraag is van twee weken geleden, ik kreeg vandaag een sms dat de aanvraag in behandeling is. Waarom het zolang duurt staat er niet bij.:(
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Berkani,

Ik wil hier rustig naar kijken hoor, maar het lijkt me niet handig.
Ik zal je ook uitleggen waarom.

Ik kan aan je post niet zien of je een voormalige abonnee bent van T-mobile of prepaidklant.
Indien je een abonnement had kunnen er meerdere redenen zijn waarom je huidige nummer niet is overgezet.

Ik wil je adviseren een winkel van ons te bezoeken, daar kan een aanvraag nummerbehoud zo ingediend worden.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Caspar,

Je wilt niet weten wat voor gevecht het kan zijn om de gegevens van de oude en nieuwe provider overeen te laten komen.

Om je een idee te geven, het kan zijn dat je nummerbehoud is afgewezen omdat de opzegtermijn niet is gehanteerd, de porteerdatum in een weekend valt, de NAW gegevens bij ons anders zijn dan bij je vorige provider enz enz.

Jammer is het zeker, maar waar het exact aan ligt mag Joost weten.
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Chris,

Het enige waar ik bang voor ben is dat de opzegtermijn niet klopt omdat Vodafone pas na twee weken gereageerd heeft. Ik heb nog niets gehoord, dus fingers crossed.

Groeten, Caspar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic