Beste
Nachtkruipert Ik heb dit probleem vaker gehoord en ligt meerstal aan de instellingen van de mobiele gegevens
U kan de instellingen van u mobiele gegevens op de volgende wijze vinden.
Systeeminstellingen -> Meer... -> Mobiele netwerken.
Hier moet het vinkje achter "Gegevenstoegang aan" geactiveerd zijn.
Hier moet het vinkje achter "Gegevensroaming" geactiveer zijn als u gebruik wilt maken van internet in het buitenland.
Door het voorkeursnetwerktype te wisselen kan het mogelijk zijn dat u beter ontvangst krijgt.
Bij u Namen toegangspunten -> VodafoneNL moet u APN voor
* particuliere gebruikers op live.vodafone.com staan.
* zakkelijke gebruikers op office.vodafone.nl staan.
Tegenwoordig is inloggen niet meer verplicht, maar de volgende gegevens kunnen eventueel gebruikt worden:
MMSC:
http://mmsc.mms.vodafone.nlMMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
Mobiele landcode: 204
Mobiele netwerkcode: 04
Verificatietype: PAP