Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G voor thuis Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik krijg hoogstwaarschijnlijk een woning in het buiten gebied.Hier liggen geen kabels voor internet en tv. De tv is via de schotel of digitenne te regelen.Nou is mijn vraag of Vodafone al 4G voo...

Betaalprobleem Alleen-lezen Onopgelost

Betalen met ideal met en zonder rabo app. Blijft foutmeldingen geven. Handmatig over maken leidt ook tot problemenDe foutmelding: "het rekeningnummer is ongeldig" (dit betreft het rekeningnummer waar ...

View cover SG S7 Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag SG S7 met view cover gekocht.Niet alleen verspringt de klok buiten het venster als ik hem dichtdoe, ook gaat na korte tijd de klok uit terwijl hij wel aanblijft als de cover niet wordt geslote...

Abonnementsduur Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb vorig jaar maart een 1 jarig abonnement afgesloten althans dat was mijn wens. ik heb in de Vodafone winkel in Heerenveen een 1 jarig abonnement met de note vier genomen. Heb destijds onge...

Abonnement annuleren Alleen-lezen Opgelost

Ik kan sinds kort mijn abonnement verlengen, onder ander via de My Vodafone site en app. 1) Maar kan bij beide, niet de HTC one M9 selecteren. 2) In de winkel kan dit weer wel. Alleen is de keuze niet...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen