Johnbob schreef:
Stevie
Bedankt voor je post.
Maar al "grappende over de vergeling van de witte Lumia 920" neem je al een slag om de arm van vrijdag over 2 weken.
Jullie reageren nog steeds "geduldig" als mods maar ik merk dat jullie ook steeds vaker denken "daar gaan we weer"....
Mag ik jullie en Vodafone er op duiden dat ik MIJN kant van de deal na ben gekomen.
De betaling is gedaan.
Jullie kant van de deal is nog steeds koffiedik kijken wat betreft de witte toestellen.
Ik druk mezelf zacht uit als ik zeg "hoe jullie het regelen met Nokia zal mij een zorg wezen"....
Dat is niet het probleem van de klant.
En ook al heerst er de sfeer bij Vodafone dat wij als klant wel erg drammen...
"Mogen we a.u.b."?
De verwachting van ELKE preorder voor 6 januari 2013 was dat 6 januari de levering zou starten.
GEEN KIK over welke kleuren eerder binnen zouden komen...of welke kleuren later zouden komen.
Ik heb screenshots die gewoon zonder twijfel de indruk wekken dat 6 januari werd gestart met leveren van de zwarte EN de witte.
Nogmaals, hoe Vodafone zijn zaken aftimmert met Nokia is niet ONZE zorg....dat is julle zorg.
Ook in December 2012 was bekend dat er een leveringsprobleem was.
We zijn voor de witte inmiddels een maand verder eer deze op z'n snelt op de mat valt.
Het taalgebruik is idd niet correct...maar wel begrijpelijk.
Het gaat hier niet om een pak melk of zo....maar om een toestel van achter in de 500 Euro
Twee jarig abonnement waarbij de meesten een 1500 euro bij Vodafone achter laten.
Voor dit geld hebben we het recht om te zeggen dat de maat inmiddels wel zo'n beetje vol is.
Hi Johnbob,
Ik neem geen slag om de arm met 2 weken, dat was maar gewoon een voorbeeld. Niet alles te letterlijk opnemen.
En nee we hebben niet zoiets van daar gaan we weer. Ik heb in oktober 165 pagina's gehad op het forum met vragen over de iPhone 5, dus we zijn wel wat gewend :)...
Op het moment dat je de deal bent aangegaan wist je dat het om een preorder ging, toen wist je ook dat het enige tijd kon duren voordat je het toestel zou ontvangen, want toen was er ook al in de media bekend dat Nokia met een onverwacht succes kampte.
Het is inderdaad onze zorg hoe we het regelen met Nokia, dat is zeer zeker zo, maar zonder toestellen kunnen wij simpelweg niet leveren.
Op het forum heb ik jullie duidelijk op de hoogte proberen te houden en heb ook al vrij vroeg aangegeven dat 10 januari voor ons geen datum was waarop wij zouden beginnen met leveren.10 Januari was overigens de dag dat de Lumia in NL uitkwam, 6 januari zal door ons daarom dus ook niet gecommuniceerd zijn in geschrift.
We zijn nu inderdaad een maand verder vanaf de pre-order start, tijdens een pre-order periode is het sowieso bekend dat het toestel nog niet leverbaar is en je dus langer moet wachten.Ik begrijp het nogmaals dat het vervelend is hoe de zaken lopen, maar we kunnen op dit moment niet leveren omdat er geen voorraad is. Zodra deze er is dan laat ik het jullie met groot genoegen weten.