Gaby64

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia C3 Unlock code

hoi
 
ik heb op 22-08-2013 een unlockcode via vodafone aangevraagt maar tot nu toe nog geen code ontvangen wordt echt aan het lijntje gehouden.heb wel een email ontvangen dat het om een system fout bij Nokia gaat en het daarom zolang duurd ...mij duurd het echt een beetje te lang ik wil graag de vodafone prepaid simkaart in mijn toestel gebruiken..heb om een andere oplossing gevraagt maar daarop wordt niet ingegaan...
 
mijn vraag hoelang duurd het nog?ik vindt 3 weken echt lang om de code te ontvangen
 
Groetjes
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi, en welkom op het Vodafone forum!
 
En heb je deze telefonisch gevraagd of via de Mail? 
Je kunt natuurlijk ook via Twitter of Facebook en bericht posten over het unlocken van je toestel daar zit wel de Vodafone Smartphone Crew ;). Je zou deze opties eens kunnen proberen, en stuur anders ook dit forum topic naar ze met en Link dan lezen ze dit er zeker bij!
 
Groet: ^PS
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wellicht kun je even reageren op de eerder ontvangen mail, dan komt het meteen bij het unlock team terecht.
Dan weet je vanuit de bron waarom het zo lang duurt.

Excuses in ieder geval voor het ongemak.
Gaby64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
aangevraagt via de vodafone site
Gaby64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ik al op 5.09
 
 Antwoord op uw e-mail Unlockcode voor jouw Vodafone toestel     05-09-2013 Ons antwoord
Beste heer,mevrouw,
Bedankt voor jouw reactie.
Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen van de toestelfabrikant. Door problemen met de systemen voor het opvragen van de Nokia codes is hierin een achterstand ontstaan. Nokia doet haar uiterste best dit zo snel mogelijk op te lossen.
Zodra wij bericht ontvangen, sturen we de unlockcode per e-mail naar u toe. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.
Gaby64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op facebook heb ik ook al een bericht gestuurd op 9.09 en nog geen antwoord ontvangen
 
heb op 28.08 een mail via vodafone klantenservice gestuurd en zeggen dat ze nog geen unlock code van nokia hebben ontvangen
 
op 23.08 een mail ontvangen dat de unlock code niet op voorraad is
 
 
 
user_ab456

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier. Sinds begin augustus aangevraagd via formulier, mail en daarnaast gebeld. Wegens een probleem bij Nokia nog geen unlock code.....
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nogal onhandig zeg. Hopelijk hebben ze het probleem nu binnen afzienbare tijd opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic