renee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia 520 lumia

Ben in bezit van Nokia 520 lumia. Geeft steeds aan als ik een app wil downloaden: service van Microsoft account nu niet beschikbaar probeer later. Heb telefoon gereset, wachtwoord herstelt maar werkt niet.. Nu staat er bij e-mail en account ( instellingen ) onder mijngebruikersnaam ATTENTIE. Klik ik daarop dan komt er fout met outlook, probleem bij synchroniseren van informatie. Laatst geprobeerd 50 minuten geleden Foutcode 8501001F
Wie helpt mij eindelijk van dit probleem af
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @renee

Ik ben eens even voor je gaan kijken. Het schijnt typisch iets van een windows phone te zijn en te maken te hebben met je mail account. Op deze site geeft Windows aan hoe je een mail account kunt aanpassen cq verwijderen. Fingers crossed.
antonth

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het ATTENTIE-probleem te maken heeft met een gmail-account, kan het in de 2-step verificatie van Google zitten. Google wil dat je dan voor elke device een ander paswoord invoert. Dat paswoord moet je steeds op je Google-account (in de browser) genereren onder accountinstellingen / security. Dit is vermoedelijk niet het 'typische Wndows Phone probleem' want het geldt voor bijna alles wat niet-Google is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic