Ik vind het echt schandalig dat Vodafone consequent onjuiste informatie verspreidt over de reikwijdte van de storing. In elk bericht wordt gedaan alsof alleen 4G het niet doet, terwijl het probleem toch echt alle mobiele verbindingen treft. Of hebben jullie alle klanten die tegen particuliere voorwaarden op het netwerk zitten eraf geschopt ten gunste van de zakelijke klanten?
Een storing kan gebeuren, maar wees dan in elk geval eerlijk met je informatie.
En nee dit is geen lokaal probleem, want ik heb vanmiddag en vanavond aardig wat gereisd en heb onderweg geen enkel moment een aanmelding op het Vodafone netwerk gehad. Geen 2G, geen 3G, geen 4G.
Dit móeten jullie toch ook weten (al was het alleen al doordat heel wat klanten dit melden via social media)? Waarom blijven jullie dan toch volhouden dat 2G en 3G het wel doen?
Ik ga mijn recente verlenging maar eens even heroverwegen (ik zit nog binnen de 14 dagen)... niet vanwege de storing, maar wel vanwege het feit dat de goede service van Vodafone uit het verleden verdwenen is en plaats heeft gemaakt voor het "schop de klanten maar het bos in met leugens" beleid van Ziggo, waardoor ik voor mijn vaste verbinding een paar jaar geleden al met een big smile weggerend ben richting glasvezel.
Ik heb op het moment van de fusie al gewaarschuwd aan Vodafone dat ik weg zou zijn zodra de service te veel op Ziggo gaat lijken. Gefeliciteerd, dat is vandaag gelukt.