cartigny

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe telefoon met nieuwe sim... geen telefoon

Heb sinds donderdag een nieuwe telefoon met nano SIM, sim in de telefoon, sim geactiveerd maar helaas geen netwerk op nieuwe telefoon.Gebeld met de helpdesk, SIM zou vermoedelijk defect zijn of ik naar een Vodafone winkel wilde gaan voor een nieuwe sim. Daarna bedacht ik me "waarom doet de oude telefoon het dan wel nog met de oude sim?", nog een keer naar de helpdesk gebeld, nogmaals probleem besproken en deze medewerker komt met een totaal andere conclussie, bij de Vodafone winkel hadden ze me niet kunnen helpen (had dus mogelijk een twee uurtjes voor niets bezig geweest aan reizen en wachten bij Vodafone winkel) Advies was nu geduld hebben. telefoons uit en daarna de nieuwe weer opstarten, gister avond alles uit en vanochtend de nieuwe telefoon opgestart, helaas geen verbinding maar wel nog steeds op de oude telefoon/sim

Kan iemand me nu zeggen of ik nu wel of niet de nieuwe telefoon werkend kan krijgen bij de Vodafone winkel? Dit is een zakelijke telefoon en ik heb dat ding gewoon constant nodig. Ik loop nu maar met twee telefoons omdat het natuurlijk altijd kan dat de nieuwe telefoon ineens begint te werken en de oude dan stopt met werken
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Een simkaart activatie kan tot 48 uur duren. De Vodafone winkel kan in de systemen kijken of het al doorgevoerd is en anders hier met de klantenservice contact over opnemen.
Normaliter zie je de ene simkaart uit de lucht gaan en de andere de lucht inkomen. Helaas kunnen we dat vanuit hier niet voor je controleren. Je kan het ook via de chat checken wat de status is.
cartigny
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb met de klantenservice kontakt gehad (zie ook mijn verhaal) daar kunnen ze niets zien wat fout is maar ik begreep bij mijn 2e telefoongesprek dat het vreemd was dat met oude sim en oude telefoon gewoon nog te bellen was terwijl de nieuwe sim bij jullie juist in de systemen stond. Maar mijn hoofdvraag was of het verstandig is om bij de Vodafone winkel langs te gaan of dat dat geen extra hulp biedt?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om gewoon direct contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice kan meer dan de winkels.
cartigny
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Daar gaat het dus om! Ik heb al twee keer contact gehad. De eerste keer werd juist gezegd dat ik naar de Vodafone winkel moest gaan terwijl de tweede maal juist gezegd werd dat de Vodafone winkel niets extra kan bieden. We zijn al weer een dag verder en kan nog steeds niet bellen met mijn nieuwe telefoon, ik sleep er dus maar twee mee.


cartigny
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zou het helpen om de sim in myvodafone de sim te blokkeren en een half uur later weer te deblokkeren? Of kan ik de oude sim "knippen" zodat die past
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
cartigny is je simkaart inmiddels actief? Zo niet, dan raad ik je toch aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen nakijken of de sim juist geactiveerd is en dit eventueel corrigeren.
cartigny
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ben gewoon maar naar de Vodafone winkel gegaan, na meer dan een uur wachttijd was het in 5 minuten opgelost, gewoon een nieuwe sim die het wel doet. Ik wordt zo moe van van steeds overal wachten bij jullie bedrijf, als ik dergelijke wachtrijen bij de helpdesk en in de winkel zou hebben kon ik de tent wel sluiten!

Verder werdt mij bij het verlengen een hooftelefoon aangeboden, nu heeft Sony dat gewijzigd in een bal maar ja Vodafone heeft daar weer geen vat op. Maar dit probleem kan gesloten worden.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je een pre-order geplaatst voor de Z5? Dan krijg je gewoon de hoofdtelefoon. Deze wordt ongeveer 2 weken na je toestel geleverd
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic