Heb sinds donderdag een nieuwe telefoon met nano SIM, sim in de telefoon, sim geactiveerd maar helaas geen netwerk op nieuwe telefoon.Gebeld met de helpdesk, SIM zou vermoedelijk defect zijn of ik naar een Vodafone winkel wilde gaan voor een nieuwe sim. Daarna bedacht ik me "waarom doet de oude telefoon het dan wel nog met de oude sim?", nog een keer naar de helpdesk gebeld, nogmaals probleem besproken en deze medewerker komt met een totaal andere conclussie, bij de Vodafone winkel hadden ze me niet kunnen helpen (had dus mogelijk een twee uurtjes voor niets bezig geweest aan reizen en wachten bij Vodafone winkel) Advies was nu geduld hebben. telefoons uit en daarna de nieuwe weer opstarten, gister avond alles uit en vanochtend de nieuwe telefoon opgestart, helaas geen verbinding maar wel nog steeds op de oude telefoon/sim
Kan iemand me nu zeggen of ik nu wel of niet de nieuwe telefoon werkend kan krijgen bij de Vodafone winkel? Dit is een zakelijke telefoon en ik heb dat ding gewoon constant nodig. Ik loop nu maar met twee telefoons omdat het natuurlijk altijd kan dat de nieuwe telefoon ineens begint te werken en de oude dan stopt met werken