Robbieleen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe nano simkaart ontvangen ter vervanging van de oude simkaart in mijn vorige toestel.

Nano simkaart geinstalleerd in mijn nieuwe Samsung A20.

Al meerdere malen gepoogd online te activeren, tot op heden niet gelukt.
Telefonisch contact gehad met de helpdesk, die meldt dat het een technisch probleem is,
en is doorgegeven aan een technische afdeling waarmee ik geen contact kan maken.
Dit loopt nu al meer dan een week.
Al die tijd mijn nieuwe toestel niet kunnen gebruiken.
Slechte service! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Robbieleen 
Dit is een klanten helpen klanten Community en daarom lastig om je te helpen. Dit kan alleen gedaan worden door de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Je kan ook wachten op een medewerker van Vodafone. Die komt ook langs op de community en als die je bericht heeft opgemerkt dan zal die je helpen. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Robbieleen 
Dit is een klanten helpen klanten Community en daarom lastig om je te helpen. Dit kan alleen gedaan worden door de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Je kan ook wachten op een medewerker van Vodafone. Die komt ook langs op de community en als die je bericht heeft opgemerkt dan zal die je helpen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's  @Robbieleen?

Robbieleen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tot op heden alleen met medewerkers van de helpdesk.
Die melden dat het probleem is doorgegeven. 

Verder niet.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Oke, dan is het helaas nu afwachten totdat de technische dienst een terugkoppeling geeft. Laat je ons weten wanneer het opgelost is @Robbieleen?

Robbieleen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit duurt zo wel erg lang. Ik heb de nieuwe sim-kaart op 21 november ontvangen en kan hem nu nog steeds niet gebruiken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Slechte service!

Robbieleen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En nee, ik laat niet weten of het opgelost is. Ik wil dat van jullie horen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Robbieleen wrote:

En nee, ik laat niet weten of het opgelost is. Ik wil dat van jullie horen!

Beetje vreemde opmerking, als ik zo eerlijk mag zijn.
Je kan toch wel even laten weten of het is opgelost? Uit je bericht hiervoor haal ik dat het dus nog niet is opgelost en dat je nog zit te wachten. Geef je gelukkig toch antwoord en daar kan @Steven iets mee. Het is natuurlijk erg vervelend dat je al vanaf 21 november niet bereikbaar bent. Ben het helemaal met je eens, maar op dit moment ligt het dus bij de technische dienst en ik hoop dat ze je snel een antwoord zullen sturen. Maar meer hoop ik dat ze je snel aansluiten, dat is nog veel belangrijker!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Robbieleen wij kunnen vanuit hier zonder gegevens niet met je meekijken. Vandaar dat ik al vroeg of het opgelost was. Ook ik hoop dat je zo snel mogelijk bereikbaar bent.

Robbieleen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sorry, was even in de veronderstelling dat dit de helpdesk is.

er is nog niets opgelost, ook geen contact gehad met iemand van de technische dienst.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Maakt niks uit @Robbieleen. Ik snap je frusttratie! 
 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Is het probleem ondertussen opgelost @Robbieleen ? 😞 

Robbieleen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Neen Sharon, nog steeds niet.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Robbieleen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Energieboy,

Dat lijkt er wel op, behalve dat ik al een abonnement had en alleen een nano simkaart wilde.

Die heb ik ontvangen en geplaatst in het nieuwe toestel.

Daarna nog gedurende  een ruime week contact gehad met de helpdesk.

Zonder resultaat. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Jeetje, wat lastig. Ik hoop dat @Sharon of @Steven je kan helpen. Die kunnen in het systeem kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic