SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Nieuwe functies?

Misschien is het eens een idee om nieuwe functies te implementeren? Zo mis ik wel de oude functies die beschikbaar waren voor forum leden (hoger in rang zal ik waarschijnlijk niet stijgen :p). De enigste optie die we eigenlijk nog hebben is verplaatsen van berichten. Vroeger was er meer beschikbaar zoals het markeren van een oplossing.

Is het mogelijk met het type forum dat Vodafone gebruikt nieuwe opties toe te voegen (of oude terug te brengen?), zoals Plugins?

Het is een start van en nieuwe week, wie weet?
10 Reacties 10
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
SamsungExpert , bedankt voor je ideeën! Ik ga voor je navragen welke opties mogelijk zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
 
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik ben benieuwd?
Anonymous
Niet van toepassing
Maybe ook leuk voor de medewerkers 😉
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Op dit moment staan er helaas nog geen veranderingen aan de functies in de planning. Mochten deze er alsnog aankomen, dan nemen we jullie feedback hier uiteraard in mee, en zullen we jullie op de hoogte brengen! 🙂 Voor nu blijft de status dus nog even "in onderzoek".
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Mag de optie profielkaart weer terugkomen voor forum gebruikers? Wil mijne al maanden lang veranderen, niet in de standaard themes (:
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We zullen ook dit meenemen in de verdere verbeteringen SamsungExpert. Bedankt voor de feedback!
WouterTiems

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik als nieuw gerbuiker in het forum inlog is het mij onduidelijk waar ik mijn vraag kwijt kan, of hoe e.e.a. werkt.
WouterTiems

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik als nieuw gebruiker in het forum inlog is het mij onduidelijk waar ik mijn vraag kwijt kan, of hoe e.e.a. werkt.
SamsungExpert
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dit is niet het juiste board. Heb je al het Tips & Tricks board bekeken? Check eerst even waar je vraag om gaat, om netwerkvragen plaats deze in het Ons Netwerk board. Je kunt dan klikken op nieuw bericht waarin je de vraag kunt stellen.

Hopelijk lukt het je inmiddels om je vraag te kunnen stellen op het forum.

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic