Hallo,
Ik heb 21-03-12 mijn nieuwe Samsung Galaxy SII binnengekregen die ik heb besteld via de website, het gaat om een nieuw abonnement aangezien ik ben overgestapt van KPN naar Vodafone.
Ordernummer:
ONLINE-20120317-100225052-02 Ten eerste kwam de telefoon in een plasticzak met een sticker erop waarop staat: (de zak heb ik bewaard)
From:Dynafix Care
t.a.v. MCFW Vodafone Online
6361 HK NUTH - NL
To:Dhr S Kruidenier
............. 51
.... KC ................... NL
Order 101038844
Order Date 20-03-2012
C.O.D. €0,00
Dit is hoogst eigenaardig aangezien Dynafix de reparaties afhandeld voor vodafone, en ik een NIEUWE telefoon heb besteld.
Mijn collega heeft een dag eerder ook een Galaxy SII via de Vodafone website besteld, en heeft deze netjes in een Vodafone doos afgeleverd gekregen. Ik heb toen gelijk gebeld naar Vodafone om te vragen waarom een nieuwe telefoon bij Dynafix vandaan komt, de medewerker vertelde mij dat dit de koeriersdienst van Vodafone is en dat ik me geen zorgen moest maken.
Dat heb ik dus verder ook niet gedaan aangezien mijn toestel goed werkte.
(de koeriersdienst blijkt achteraf geen dynafix te zijn maar dynalogic, er word dus tegen mij gelogen door de klantenservice) Nu
04-04-12 start mijn Samsung Galaxy SII steeds opnieuw op zodra er een willekeurige Micro SD kaart in zit, ik heb verschillende soorten gebruikt, maar alles met hetzelfde resultaat. (dit constateerde ik pas vandaag omdat ik er niet eerder een geheugenkaart in heb gestopt.
Vervolgens heb ik naar Vodafone gebeld om te vragen hoe dit opgelost kan worden, de medewerkster antwoordde mij dat ik 7 dagen omruilgarantie heb en dat ik de telefoon zelf moet opsturen naar Dynafix om deze te laten repareren, of ik kan naar een Vodafone winkel gaan, die voor mij niet in de buurt is.
Vervolgens heb ik Dynafix gebeld om te vragen hoe het nou eigenlijk kan dat ik een NIEUWE telefoon van Dynafix opgestuurd krijg,
Medewerkster Kim vertelde mij dat dit heel raar is en dat nieuwe telefoons die je bij Vodafone online besteld zeker niet bij Dynafix vandaan horen te komen, aangezien dit reparaties zijn.
Wat ik het beste kan doen is weer met Vodafone bellen en zeggen dat mijn Samsung Galaxy SII omgeruild moet worden.
(
Ik heb dus een nieuwe gerepareerde telefoon gekregen?) Vervolgens weer naar Vodafone gebeld met dit verhaal, de medewerkster kon mij niet vertellen waarom de telefoon bij Dynafix vandaan kwam, maar dat ik hem alleen kon opsturen voor reparatie en dat hij niet meer omgeruild kan worden.
Dit is toch te gek voor woorden? Ik bestel via de Vodafone website een NIEUWE Samsung Galaxy SII en krijg een gerepareerde telefoon die nog steeds kapot is, en word ook nog een afgescheept door de klantenservice. Ik vind dat ik recht heb op een omruiling, zonder dat ik eerst mijn telefoon moet opsturen voor reparatie.