RobertRowlinson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds de brand totaal geen bereik meer

Hallo,
 
Sinds de brand heb ik op mijn Iphone 3gs. Totaal geen bereik meer gehad. Ik kan niemand bellen laat staan sms'en enz. Ik heb pertinent No Service in de linker bovenhoek van mijn telefoon staan. Ik realiseer me dat jullie deze vraag waarschijnlijk te vaak krijgen, maar ik wil gewoon weer bereikbaar zijn. MInimaal bellen.
 
Vriendelijke groet,
 
Robert
2 Reacties 2
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Robert,

Uiteraard is het zeer vervelend dat deze storing zo lang heeft moeten duren. Heb je al eens je toestel helemaal uit en aan gezet? Volgens de laatste infotrmatie zou alles weer moeten werken.

Suc6
Margit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmorgen vanuit Zoetermeer op weg naar Den Haag en ja ineens stond erweer bereik van 3G. Na een halfuurtje was de blijdschap weer over. Totaal geen mobiel internet meer, zelfs de streepjes van 3 G niet meer zichtbaar. Verbazend omdat mijn collega op de kamer wel de 3G streepjes heeft. En dus wel kan mobiel internetten. Ik heb toestel al ruim 10 minuten uitgezet maar helpt niks. Ik vind het nu wel lang genoeg geduurd hebben. Kan wel bellen en sms-en. Whatsapp, twitter enz. doen het niet, geen verbinding.
Heeft u een oplossing?
Vr. groet

Hoi Margit,

Ik wil je er op attenderen dat je aan het dubbelposten bent. Onbewust misschien.
Let er even op dat je je post niet in meerdere Topics plaatst.

Thanks!

Source: Geen mobiel internet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic