Thuhhk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw vodaphone abo externe dealer


Hallo allemaal,

Op 21 februari 2014 loopt mijn sim-only abo af, dat is dus binnen 4 maanden. Nu is mijn huidige telefoon kapot en wil ik heel graag een LG G2 hebben. Ik weet dat jullie via my vodaphone mooie aanbiedingen geven waar je je abo kunt verlengen of veranderen en je huidige abo meteen stopt zodat je geen dubbele kosten hebt. Echter komt de LG G2 niet voor in jullie shop en in een ander topic heb ik gelezen dat deze er ook niet komt. (http://forum.vodafone.nl/t5/Overige-Toestelfabrikanten/LG-G2/td-p/96350)

Nu heb ik bij belsimpel een mooie aanbieding gevonden met een LG G2 icm een vodaphone red essential abo.

Mijn vraag is nu ;

Als ik de telefoon daar koop, icm met dat red essentials abonnement, en nummerbehoud. Stopt mijn huidige sim-only abonnement dan ook automatisch, moet ik dat ergens aangeven, of heb ik t/m februari dubbele kosten aangezien het niet verlengen is?

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Thuhhk

Je abonnement wordt veranderd op het moment dat je de nieuwe order doet. Je kunt er dus direct gebruik van maken. De contractsduur komt dan achter je huidige einddatum aan. Je kunt bij je order aangeven dat je wilt verlengen, dan wordt dit automatisch weer aan jouw nummer gekoppeld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic