Margriet-je

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuw toestel met abonnement

Vraagje hoe lang duurt het voor mijn nieuw mobiel met abonnement komt dat ik 4 juni jl. heb aangevraagd

Hoe wordt hier over  bericht via mail of berichtje

gestuurd wanneer de bezorging is??

**

Alvast bedankt

**Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Let op met de informatie die je publiek deelt**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Margriet-je 

Op 6 juni heeft Post NL het pakket bij je proberen te bezorgen. Helaas is de bezorging niet gelukt. Het pakket ligt nu voor je klaar op het afhaalpunt, Tabak & Gemaksshop Tegelen. De Track en Trace heb ik in je profiel vermeld.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12196Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3180Likes

Deze informatie is via de community niet te verstrekken. Daarvoor kan je contact opnemen met de klantenservice via het nummer 0800-0560 of in My Vodafone vind je al je bestellingen en de status ervan onder Service. Meer informatie is te vinden op deze pagina

Energieboy
Expert
Expert
  • 12196Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3180Likes

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Margriet-je
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zoals bekend kan ik niet bellen slechthorend

En bij my vodafone staat niets

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Margriet-je 

Op 6 juni heeft Post NL het pakket bij je proberen te bezorgen. Helaas is de bezorging niet gelukt. Het pakket ligt nu voor je klaar op het afhaalpunt, Tabak & Gemaksshop Tegelen. De Track en Trace heb ik in je profiel vermeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic