Tee-jay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw nummer aangevraagd, geen mobiel netwerk?

Hoi,

ik heb via het online formulier een nieuw nummer aangevraagd (onder mijn lopende abonnement) en vervolgens bevestiging gekregen via e-mail.

Ik kreeg vanochtend het korte bericht;

Wij hebben uw aanvraag ontvangen. Uw nummer wordt binnen 1 uur gewijzigd.


In de loop van de dag is mijn netwerk er toen mee op gehouden en ik kan me niet opnieuw aanmelden op Vodafone 4G, 3G of 2G of enig ander netwerk, dus ik maak me zorgen dat er iets mis is gegaan.

Heb ik een nieuw nummer gekregen? Wanneer krijg ik te horen wat dit nummer is? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn telefoon weer kan gebruiken? Wanneer kan ik mijn telefoon weer gebruiken?

Alvast bedankt.


-TJ
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tee-jay
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

ik ben maar even langs de vodafone winkel gegaan, daar heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Blijkbaar was er iets misgegaan met het het nieuwe nummer op mijn oude simkaart te zetten via het netwerk.

Toch bedankt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Tee-jay

Is het ondertussen gelukt om weer verbinding te krijgen met het netwerk? Zo niet dan raad ik je aan om je simkaart even uit het toestel te halen. Daarna registreert deze zich opnieuw op het netwerk en zou verbinden weer moeten lukken. Je nieuwe nummer is dan gekoppeld aan je simkaart dus je kunt dan in je toestel zien welk nummer je hebt. Je ontvangt hiervan ook nog een bevestiging per brief!
Tee-jay
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

ik ben maar even langs de vodafone winkel gegaan, daar heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Blijkbaar was er iets misgegaan met het het nieuwe nummer op mijn oude simkaart te zetten via het netwerk.

Toch bedankt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tee-jay ,

Fijn om nog je respons terug te horen, is het in ieder geval duidelijk dat je vraag is opgelost :)!
Fijne avond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic