thea1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

alsnog een telefoon

hallo

ik heb een vraag... mijn vriend heeft sinds kort een red plus abonnement, maar zonder toestel. nu is zijn toestel kapot gegaan(wat hij nog had), kun je dan alsnog een toestel aanvragen bij dit abonnement, uiteraard met extra bijbetaling??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Thea,

Bij RED-sim-only abonnementen die zijn afgesloten na 7 April 2014 bestaat de mogelijkheid van "Smartphone optie".

Hieronder een gedeelte van de Support-website gequote met meer informatie over deze "Smartphone optie".

Smartphone Optie bij jouw abonnement regel je eenvoudig door Vodafone Sales Afdeling te bellen.

Bel 0800 - 0560
Ma t/m vrijdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 09.30 - 17.30 uur

Heb je een Red Sim Only abonnement die is aangesloten vanaf 7 april 2014? Dan heb je een Sim Only abonnement met "Smartphone Optie."

Wanneer je 2 maanden gebruik hebt gemaakt van je Red Sim Only abonnement en eventuele openstaande abonnementskosten zijn voldaan, dan kun je je Red Sim Only abonnement vroegtijdig beëindigen en omzetten naar een abonnement in combinatie met een toestel.

Handig wanneer je tijdelijk wil profiteren van de voordelige sim only tarieven, totdat de huidige telefoon aan vernieuwing toe is of de nieuwe smartphone uitkomt waar je op wacht.

Einde van het gekopieerde gedeelte van de Vodafone Support website betreffende de "Smartphone optie".

Volgens mij is dat het antwoord op jouw vraag. Even bellen dus met het telefoonnummer van de Vodafone Sales Afdeling. Houd je klantnummer, nul-zes-nummer en de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is, binnen handbereik.

Succes!


Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Thea,

Bij RED-sim-only abonnementen die zijn afgesloten na 7 April 2014 bestaat de mogelijkheid van "Smartphone optie".

Hieronder een gedeelte van de Support-website gequote met meer informatie over deze "Smartphone optie".

Smartphone Optie bij jouw abonnement regel je eenvoudig door Vodafone Sales Afdeling te bellen.

Bel 0800 - 0560
Ma t/m vrijdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 09.30 - 17.30 uur

Heb je een Red Sim Only abonnement die is aangesloten vanaf 7 april 2014? Dan heb je een Sim Only abonnement met "Smartphone Optie."

Wanneer je 2 maanden gebruik hebt gemaakt van je Red Sim Only abonnement en eventuele openstaande abonnementskosten zijn voldaan, dan kun je je Red Sim Only abonnement vroegtijdig beëindigen en omzetten naar een abonnement in combinatie met een toestel.

Handig wanneer je tijdelijk wil profiteren van de voordelige sim only tarieven, totdat de huidige telefoon aan vernieuwing toe is of de nieuwe smartphone uitkomt waar je op wacht.

Einde van het gekopieerde gedeelte van de Vodafone Support website betreffende de "Smartphone optie".

Volgens mij is dat het antwoord op jouw vraag. Even bellen dus met het telefoonnummer van de Vodafone Sales Afdeling. Houd je klantnummer, nul-zes-nummer en de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is, binnen handbereik.

Succes!


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic