Lenrmeerssen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw toestel, maar nog 1 jaar abonnement te gaan

Hallo,

Ik heb ongeveer 1 jaar geleden een abonnement afgesloten en een Samsung note 3 erbij gepakt. Nu 1 jaar later ben ik niet meer tevreden en zou graag een ander toestel willen maar mijn abonnement loopt pas in juni 2016 af. Is er een mogelijkheid om toch een nieuw toestel te krijgen ook zonder dat elke jaar een nieuw toestel.

Mvg, Ronald Siegers.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Lenrmeerssen ,

Heb jij in je abonnement New Phone Every Year? Als dat het geval is kijk dan op, https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/new-phone-every-year.shtml

Mocht je het niet hebben heb ik helaas geen goed nieuws je zit toch echter dan tot juni 2016 vast aan het toestel. Omdat het inwisselen van het toestel zou voor en nieuwe eigenaar geen waarde meer hebben.
Hopelijk zie je toch af van en nieuw toestel van. De Galaxy Note 3 is zeker geen slecht toestel!
Bij je volgende abonnement zou je New Phone Every Year erbij kunnen nemen je betaald dan wel voor de dienst €10,- per maand.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ronald Siegers,

Vanaf vier maanden voor de einddatum van je huidige abonnement mag je verlengen. Je mag daarbij kiezen uit ieder abonnement dat Vodafone commercieel aanbiedt. Ook smartphone-included abonnementen. Terugrekenen vanaf Juni 2016, betekent dat je vanaf Februari 2016 mag verlengen.

Vanzelfsprekend mag je bij ieder verkooppunt in Nederland (fysieke winkel of online winkel) op ieder moment een sim-lock-vrije smartphone kopen, zonder abonnement. Je betaalt dan wel de volle prijs voor een los toestel.


Succes!

Netwerker
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Lenrmeerssen

Wat ook nog een optie is, is om gewoon een tweedehands toestel aan te schaffen. Je hebt dan welliswaar geen nieuwe telefoon, maar als je de tijd er even voor neemt kun je op die manier toch tegen schappelijke prijzen nettte telefoons kopen die wellicht wel aan je eisen voldoen. Zelfs de laatste nieuwe modellen zijn op die manier te vinden. Alleen wel opletten dat je op die manier niet bedonderd wordt. Sommige mensen bieden de laaste nieuwe modellen aan tegen prijzen die te mooi zijn om waar te zijn. In veel gevallen zegt je gevoel je dan al dat er waarschijnlijk iets niet klopt. Succes.
Gebruikersnaam1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Na het overlijden van mijn huidige telefoon wil ik natuurlijk graag een nieuwe.
Nu heb ik nog een overeenkomst van 1 minimaal een jaar.

Kan ik zonder problemen verlengen zodat ik met een nieuw toestel een overeenkomst heb van 3 jaar ?
Voor mij zou dit ideaal zijn, ik heb geen klachten namelijk en wil langer klant blijven 🙂
Aangezien ik al een keer van deze mogelijkheid gebruik heb gemaakt ( diefstal ) zou ik dat nu graag weer doen natuurlijk.

Ik hoor het graag!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Gebruikersnaam1

Zie bovenstaande antwoorden in dit topic. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Mijn antwoord is ook op jouw kwestie van toepassing.

Succes!

Netwerker
Lenrmeerssen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Oke dat is ook een optie, maar dan zal je zeker wel een verzekering afgesloten hebben. Dus als ik het goed begrijp heb je dan een overeenkomst van 3 jaar en moet je nu 3 jaar met de zelfde telefoon doen.

Mvg r
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic