DHLemans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement - niet nakomen afspraken van Vodafone

beste Vodafone,

Ik heb ruim 7 weken geleden (1-7-2016?) een nieuwe (prive) abonnement + gsm afgesloten bij Vodafone, daar ik Vodafone al zakelijk gebruik en sinds 3 maanden Vodafone thuis abonnement heb.
Na uitleg van een van de medewerkers (Bart) hebben we samen de bestelling op band gezet.
Ik zou op maandag de bevestiging ontvangen, maar heb deze niet ontvangen.
Na diverse telefoontjes die week, bleek dat Vodafone mogelijk een (te?) zeer scherpe aanbieding heeft gedaan.
diverse medewerkers heb ik gesproken die mij allemaal zouden helpen (Niels, een "andere" Bart, Heleen H.).
Er werd een betwisting aangevraagd, wat een tijdje kon duren, maar niets meer gehoord........
2 weken later, toen ik op vakantie was in Spanje, kreeg ik een opdrachtbevestiging (246699...) die niet juist was.
In dezelfde week kreeg ik bericht van de vervoerder dat zij de bestelling wilde afleveren.
Ik heb dit bedrijf telefonisch gesproken en uitgelegd dat zij het verkeerde zouden afleveren, dus kon ik dit niet aannemen en daarbij was ik op vakantie.
De vervoersmedewerker had hier alle begrip voor en zou dit terugkoppelen naar Vodafone.
Na mijn vakantie weer gebeld (met Danielle P.) en toen werd er gezegd dat de bestelling gecancelled was....
Ik heb aangegeven dat er niet eenzijdig gecancelled kon worden en dat er een betwisting gaande was.
de betwisting was ook gecancelled??????
Danielle zou samen met een "senior" de band (voor trainingsdoeleinden) afluisteren en hier bij mij op terugkomen.
Dat is nu 2 weken geleden.....
Vandaag weer gebeld (myriam), weer prima en netjes te woord gestaan, maar helpen? ho maar.....

Is dit de tactiek van Vodafone? gewoon niet reageren? hopen dat het overgaat?

Natuurlijk heb ik als klantje geen invloed op jullie werkproces, maar ik zou mij als ik Vodafone was enorm schamen.

Ik heb een Vodafone thuisabonnement, ben er ook zeer tevreden mee, maar daar ga ik zodra het mogelijk is mee stoppen. Dan maar weer overstappen naar Ziggo.
Daarnaast heb ik via mijn werkgever een Vodafone abonnement, maar die ga ik omwisselen voor een KPN abonnement, want gelukkig hebben wij die keuze......

En dat ik mijn vrouw en kinderen geen Vodafone abonnement zal geven staat natuurlijk ook vast. zij blijven gewoon bij Tele2 (of naar de aanbieder die ik nog ga uitzoeken)

Zijn er meerdere mensen / klanten die dit ervaren hebben?

Ikzelf geef Vodafone 1 week de tijd om dit op te lossen en af te handelen.

Dimitri
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Jeetje wat een ervaring:( het enige wat ik hierin kan adviseren is te bellen met het volgende nummer 0800-0560. Mijn collega's daar kunnen in de systemen om te zien waar het mis gaat. Mocht je er niet uitkomen met hun dan kun je vragen naar een leidinggevende.
Vanuit hier kan ik helaas hier niks in betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier. Dit heeft er mee te maken met dat hier andere forumgebruikers op reageren met een mogelijk antwoord en natuurlijk heeft dit ook te maken met jou privacy. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost. Je zou het ook kunnen proberen via de chat, Twitter of Facebook.
DHLemans
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Steven,

is dit een grap? is dit een automatisch gegenereerd bericht? een "vodafone"bot?

bellen met dat nummer het ik zeker 6 x gedaan, waarbij ik ontelbare keren ben doorverbonden en diverse afdelingen en medewerkers heb gesproken. er schijnt niemand te zijn bij vodafone die een beslissing kan en mag maken.
ze hebben mij een te scherpe aanbieding gedaan, is opgenomen op band dus rechtsgeldig, maar nakomen doen ze niet.

wat ik nog het ergste vind is dat ik degene bent die constant belt, niet dat ik ze de tijd niet geeft om het op te lossen, maar na 1,5 week bel ik maar weer eens.

de geschillencommissie overweeg ik, want ik neem aan dat ik als klein klantje toch enigzins mijn recht moet kunnen halen?
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige andere wat je hierin zou kunnen doen is via de klantenservice (1201) een onderzoek hierna laten starten. Jammer om te lezen dat je mij een Vodafone bot vind. Robot VerdrietigEchter zoals ik hierboven al aangaf kunnen wij alleen maar vanuit hier adviseren. Dit staat ook duidelijk in de forum regels. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

DHLemans
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, sorry Steven, je heb gelijk, adviseren is wat je doet.

dus als ik het goed begrijp, kan ik een onderzoek laten starten via klantenservice (tel 1201)?
dan ga ik nu gelijk (weer) bellen.
ik hou je op de hoogte van deze klucht.
DHLemans
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice 1201 is voor zakelijk gebruik, niet voor particulier gebruik, maar gelukkig een behulpzame medewerker gevonden die mij aangaf om het klachtenformulier in te vullen.
dat heb ik gedaan dus we zitten (weer) in de wachtruimte.
we houden moed.....
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ook inderdaad via het klachtenformulier. Echter had de collega ook het onderzoek kunnen starten. Ik ben heel erg benieuwd wat hier uit komt.
Handan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*moderator edit: @Handan Zoals ook door Steven- aangegeven, dubbele berichten posten is tegen de huisregels.*
Anonymous
Niet van toepassing
4 maal je bericht posten is nergens voor nodig! Ik heb op je 1ë bericht gereageerd!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic