beste Vodafone,
Ik heb ruim 7 weken geleden (1-7-2016?) een nieuwe (prive) abonnement + gsm afgesloten bij Vodafone, daar ik Vodafone al zakelijk gebruik en sinds 3 maanden Vodafone thuis abonnement heb.
Na uitleg van een van de medewerkers (Bart) hebben we samen de bestelling op band gezet.
Ik zou op maandag de bevestiging ontvangen, maar heb deze niet ontvangen.
Na diverse telefoontjes die week, bleek dat Vodafone mogelijk een (te?) zeer scherpe aanbieding heeft gedaan.
diverse medewerkers heb ik gesproken die mij allemaal zouden helpen (Niels, een "andere" Bart, Heleen H.).
Er werd een betwisting aangevraagd, wat een tijdje kon duren, maar niets meer gehoord........
2 weken later, toen ik op vakantie was in Spanje, kreeg ik een opdrachtbevestiging (246699...) die niet juist was.
In dezelfde week kreeg ik bericht van de vervoerder dat zij de bestelling wilde afleveren.
Ik heb dit bedrijf telefonisch gesproken en uitgelegd dat zij het verkeerde zouden afleveren, dus kon ik dit niet aannemen en daarbij was ik op vakantie.
De vervoersmedewerker had hier alle begrip voor en zou dit terugkoppelen naar Vodafone.
Na mijn vakantie weer gebeld (met Danielle P.) en toen werd er gezegd dat de bestelling gecancelled was....
Ik heb aangegeven dat er niet eenzijdig gecancelled kon worden en dat er een betwisting gaande was.
de betwisting was ook gecancelled??????
Danielle zou samen met een "senior" de band (voor trainingsdoeleinden) afluisteren en hier bij mij op terugkomen.
Dat is nu 2 weken geleden.....
Vandaag weer gebeld (myriam), weer prima en netjes te woord gestaan, maar helpen? ho maar.....
Is dit de tactiek van Vodafone? gewoon niet reageren? hopen dat het overgaat?
Natuurlijk heb ik als klantje geen invloed op jullie werkproces, maar ik zou mij als ik Vodafone was enorm schamen.
Ik heb een Vodafone thuisabonnement, ben er ook zeer tevreden mee, maar daar ga ik zodra het mogelijk is mee stoppen. Dan maar weer overstappen naar Ziggo.
Daarnaast heb ik via mijn werkgever een Vodafone abonnement, maar die ga ik omwisselen voor een KPN abonnement, want gelukkig hebben wij die keuze......
En dat ik mijn vrouw en kinderen geen Vodafone abonnement zal geven staat natuurlijk ook vast. zij blijven gewoon bij Tele2 (of naar de aanbieder die ik nog ga uitzoeken)
Zijn er meerdere mensen / klanten die dit ervaren hebben?
Ikzelf geef Vodafone 1 week de tijd om dit op te lossen en af te handelen.
Dimitri