AndreasL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 keer rekening gehad van dat ik in 1 maand keer over me bundel zat

Hallo,

ik heb heel even een vraag, ik zat in de maand november over me bundel heen waar door ik dus een bepaald bedrag moest betalen en dit ging over november, en nu zie ik net dat ik weer een rekening gehad heb en daar stond weer in over dat ik in november over me te goed zat en dus wat meer moest betalen omdat ik over me te goed zat, maar dit keer was het bedrag weer paar euro meer, maar nu heb ik 2x moeten betalen terwijl ik maar 1x over me te goed heen zat. hoe is dit nu mogelijk?
m.v.g.
AndreasL
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Beste AndreasL,

Je posting is echt absoluut onduidelijk. Ik kan er geen chocola van maken.
Kun je heel erg duidelijk zijn over welke periode (begin-datum en eind-datum) jij meer data hebt verbruikt dan je maandelijkse data-tegoed. En hoe dit op de factuur / facturen staat vermeld ?

Op mijn factuur van 23 December 2013 staat iedere data-sessie in de maand November 2013 keurig gespecificeerd. En ik neem aan dat dat bij jou ook het geval zal zijn.

De data-sessies van de maand December 2013 staan dan weer vermeld op de factuur van 23 Januari 2014. En ik neem aan dat dat bij jou ook het geval zal zijn. Dus geen overlap. En geen data-sessies die dubbel in rekening worden gebracht op afzonderlijke facturen.

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic