Met volle verwachting zou er vandaag een gsm afgeleverd worden door dynalogic. Echter deze is niet afgeven!
Dit om de volgende reden: policy van dynalogic komt niet overeen met de Afsrpaak bevestiging die ik met Tim van de afdeling savedesk heb gemaakt. Ik heb samen met hem een bandopname waarin staat. Dat mijn stiefdochter die ook een trouwe klant van Vodafone is, de gsm in ontvangst zou nemen. Ik heb haar namens mij hiervoor de opdracht gegeven.
Nu ligt het probleem dus in de beleidsregels van Vodafone en dynalogic. Want nu krijg ik pas te horen dat de procedure anders is dan wat ik afgesproken heb met Tim. Ik zei namelijk dat ik momenteel in het buitenland verblijf en dus ook geen bedrag kan pinnen bij de bezorger. Hij zei daarop dat hij het na ging vragen en vervolgens kwam hij met het volgende:
Het is mogelijk om uw stiefdochter het in ontvangst te laten nemen mits zei zelf een bedrag zou pinnen van 1 cent.
Simpelweg omdat ik de bankpas hier in het buitenland heb en niet bij mijn stiefdochter heb liggen. Dus een logische gedachte wat op de bandopname is bevestigd is.
Mijn stiefdochter heeft hiervoor een halve dag voor vrij genomen. Nu ineens gaat dit niet door. Er word aangeven dat ik helemaal opnieuw een bestelling moet plaatsen en deze annuleren.
Ook word er gezegd dat ik de klacht moet voorleggen bij de klachtenafdeling van Vodafone.
Al bij al heeft Tim dus mij op het verkeerde spoor gezet. Door mij de verkeerde informatie te verstrekken. En hij mij uitgelegd heeft omdat ik zelf een trouwe klant van Vodafone ben. De procedure te volgen zoals vermeld op de bandopname.
Later kwam er nog wat anders ter sprake. Er zou een rembours bedrag mee gemoeid zijn wat mij ook al niet verteld is. En er zou direct afgerekend moeten worden voor de aanbetaling op de gsm.
Omdat ik eerder een verlenging had gedaan en daarbij ook een aanbetaling op de telefoon had. Deze zou in de eerst volgende factuur betaald gaan worden. Dus ik ging hiervan uit dat deze nieuwe aanvraag op dezelfde wijze zou gaan. Maar nogmaals Tim heeft dit helemaal niet aangegeven.
Kunt u eens kijken met een gepaste oplossing van dit onnodige probleem wat onnodig tijd en geld kost. Zodat mijn stiefdochter alsnog de telefoon snel in huis heeft. Zodat ze de gsm naar mij kan opsturen.
Met vriendelijke groet,